خانهاخبار
خودروی اپل سپتامبر سال آینده معرفی می‌شود

خودروی اپل سپتامبر سال آینده معرفی می‌شود

ماشین خودران اپل، سال آینده میلادی به صورت رسمی رونمایی می‌شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که ماشین خودران اپل سال‌هاست که بخشی از اخبار روزمره به حساب می‌آید و اگر گزارش جدید منتشر شده صحت داشته باشد، مدت زمان زیادی برای رونمایی از آن باقی نمانده است. ظاهرا سپتامبر سال آینده میلادی، ماشین خودران اپل به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

طبق گزارشاتی که مدتی پیش در رسانه‌های خبری منتشر شده بود، بنا بر این بود که ماشین خودران اپل در سال 2023 از راه برسد. اما طبق گزارش منبع خبری Economic News Daily و بر اساس نشست یکی از مسئولان مربوطه با تأمین کنندگان قطعات تایوانی، ظاهرا خودروی اپل زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد. شرکت‌‌های تولید کننده قطعات تایوانی که به عنوان شرکای اپل در این زمینه به حساب می‌آیند، ظاهرا تولید انبوه قطعات کلیدی این ماشین را از سه ماهه دوم سال آینده میلادی (2021) آغاز خواهند کرد.

image

 

در این گزارش آمده است که اپل به صورت محرمانه در حال کار روی این پروژه است و در چند سال اخیر، تعداد زیادی از خودروهای پروتوتایپ در حال تست در خیابان‌های کالیفرنیا مشاهده شده‌اند. کوپرتینویی‌ها در سال 2017، مجوز تست ماشین‌های خودران را به صورت رسمی دریافت کردند.

همچنین چندی پیش یکی از منابع خبری گزارش داده بود که اپل با همکاری TSMC در حال کار روی چیپست مخصوص ماشین‌های خودران است و با شرکت‌های معروف خودروسازی نیز مذاکراتی را انجام داده است. در این راستا، کوپرتینویی‌ها افراد سرشناسی از جمله تکنسین‌های کمپانی تسلا را برای کار روی این پروژه استخدام کرده است.

گزارشات پیشین، حاکی از آن بود که ماشین خودران اپل، بین سال‌های 2023 تا 2025 رونمایی خواهد شد و یکی از افراد پیش بینی کننده، آقای مینگ چی گو، تحلیلگر معروف محصولات اپل بود. حال با وجود تمام این گزارش‌ها، باید این خبر جدید در مورد معرفی زود هنگام محصول نهایی این پروژه را با کمی اغماض در نظر داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)