خانهاخبار
محصولات جدید سامسونگ در دست توسعه هستند

محصولات جدید سامسونگ در دست توسعه هستند

سامسونگ با طراحی محصولات جدیدی، قصد ورود قدرتمندانه به بازار را دارد.
۱۳۹۹/۱۰/۱

سهم برند کره‌ای سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف تقریبا دست نیافتنی است. به این ترتیب جای تعجبی نیست اگر مسئولان این برند، سرمایه گذاری بیشتری روی این بازار کرده و قصد معرفی محصولات جدیدی در این عرصه را داشته باشند. یکی از افشا گران دنیای تکنولوژی بر این باور است که اسمارت فون سامسونگ با نمایشگر شفاف سال آینده میلادی از راه می‌رسد. همچنین به نظر می‌رسد که مهندسان سامسونگ، قصد دارند تا نمایشگر منعطف را به تبلت‌ها نیز آورده و محصولی با این سبک و سیاق را در آینده نزدیک معرفی کنند.

آقای Tron یکی از افشاگران فعال در حوزه گجت‌ها با انتشار یک توییت در فضای شبکه اجتماعی توییتر، تبلتی با نمایشگر منعطف که از قابلیت تا شدن سه مرحله‌ای برخوردار است به همراه یک گوشی هوشمند با نمایشگر شفاف را به معرض نمایش گذاشت. در حالی که او به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ در سال آینده میلادی با محصولات جدیدی وارد بازار خواهد شد، اما اطلاعاتی در مورد تولید انبوه یا حالت پروتوتایپ بودن این محصولات در اختیار رسانه‌های خبری نگذاشت. بیایید ابتدا در مورد اسمارت فونی با نمایشگر شفاف صحبت کنیم که زبان طراحی و شکل و شمایل آن به احتمال زیاد به آینده شباهت خواهد داشت.

image

 

مطمئنا عرضه چنین محصولی، از آن جا که هیچ رقیبی برای آن وجود ندارد، با قیمتی بسیار بالا همراه خواهد بود. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسمارت فون جدید سامسونگ، چگونه می‌خواهد خود را از سایر رقبا جدا کرده و نامی برای خود در این عرصه دست و پا کند.

پس از آن، به سراغ تبلتی با نمایشگر منعطف با قابلیت تا شدن سه مرحله‌ای می‌رویم. کمپانی اوپو به تازگی از طرح مفهومی گوشی هوشمندی با نمایشگر منعطف پرده برداشت که امکان تا شدن سه مرحله‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. حال تصور کنید که تبلتی با این سبک و سیاق طراحی و روانه بازار شود. تبلت‌ها به خودیِ خود از ابعاد بزرگی برخوردار هستند. اما امکان تا شدن و خارج کردن آن‌ها از این حالت در اماکن اداری، مطمئنا تجربه جذابی خواهد بود.

ممکن است سامسونگ پس از معرفی گلکسی تب S8، از خط تولید جدیدی با نام گلکسی تب فولد یا چنین عنوانی برای تبلت با نمایشگر منعطف خود پرده برداری کند. به این ترتیب با طراحی و توسعه چنین محصولی، می‌توانیم نگاهی نزدیک به آن داشته و از کاربردهای آن باخبر شویم.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در سال آینده میلادی (2021) شاهد معرفی گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر رول شونده خواهیم بود. کمپانی‌های اوپو و ال جی، تمرکز خود را روی این پروژه منعطف کرده‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در نهایت، محصولی تجاری با زبان طراحی این چنینی عرضه و روانه بازار خواهد شد یا خیر.

اگر تمام این حرف‌ها و صحبت‌‌ها را کنار بگذاریم، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ در نظر دارد تا در اواسط ماه ژانویه سال 2021، احتمالا در تاریخ چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم بهمن ماه، از پرچمداران جدید خود با نام خانواده گلکسی اس 21 رونمایی کند. به این ترتیب حدودا یک ماه تا رونمایی از یک محصول شگفت انگیز و جذاب فاصله داریم و مطمئنا در این زمان باقی مانده، اتفاقات جالبی در این حوزه روی داده و اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها منتشر خواهد شد. پس همواره با جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)