خانهاخبار
بروزرسان 1.05 برای بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ منتشر شد

بروزرسان 1.05 برای بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ منتشر شد

بروزرسان جدیدی برای رفع مشکلات بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ منتشر شده است که در ادامه بیشتر با ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.
۱۳۹۹/۱۰/۱

به تازگی شرکت سی‌دی پراجکت رد بروزرسان ۱.۰۵ را برای بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر کرده و لیست آن شامل مواردی از قبیل فیکس‌ها و بهبود دهنده‌ها می‌شود. این بازی از زمان عرضه در در اوایل ماه جاری، به تیتر خبر همیشگی وب‌سایت‌ها مبدل شده است و علت آن را می‌توان به یک سری اشتباهات نسبت داد. این بازی چه بر روی کنسول‌ها و چه بر روی کامپیوترهای شخصی، باگ‌های فراوانی دارند و این مورد بر روی کنسول‌های نسل هشتم مشهودتر است. با این حال توسعه دهنده این بازی یعنی استودیوی سی‌دی پراجکت رد در این مدت سعی کرده بازی خود را بهبود ببخشد. استودیو سی‌دی پراجکت رد همچنین بیانیه جدیدی را منتشر کرده و در آن اعلام نموده قضیه بازگشت وجه در جریان است و در صورت نیز از حساب اصلی خود برای بازگرداندن وجه به کاربران استفاده خواهد کرد. شرکت مایکروسافت نیز پس از رد این ادعا در ساعت‌های اولیه، اکنون اعلام کرده کسانی که بازی را از فروشگاه مایکروسافت خریداری نموده‌اند، در صورت عدم تمایل به انجام بازی می‌توانند وجه پرداختی خود را پس بگیرند.
در رابطه با بروزرسان ۱.۰۵،  کاربران کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ می‌توانند هم اکنون این پچ را دریافت نمایند؛ بروزرسان ۱.۰۵  باگ‌های بسیار مربوط به مراحل بازی را رفع می‌کند و بیشتر بر روی اشکالات مربوط به ناپدیدن شدن NPCها و مکانیزم‌های بازی تمرکز دارد. همچنین بهبودسازی‌هایی جهت افزایش کیفیت گیم‌پلی بازی در این پچ وجود دارد که می‌توان به بهبود کاورگیری NPCها در هنگام مبارزات اشاره کرد. علاوه بر این مشکلات گرافیکی همچون حالت T posing و تغییرات. HDR و روی هم رفتگی را نیز رفع می‌کند. بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ همچنین از بهبودهایی در زمینه عملکرد و ثبات کلی بهره‌مند می‌گردد.
طبق گفته سی‌‌دی پراجکت رد بروزرسان نسخه کامپیوتر‌های شخصی بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ به زودی منتشر خواهد شد.
سونی اخیرا بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ را از روی فروشگاه پلی‌استیشن حذف کرده است و به تمام کاربرانی که این بازی را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کرده‌اند، پیشنهاد بازگشت وجه‌شان را داده است. اکنون توسعه‌دهندگان بازی از طریق توییتر جزییات تازه‌ای را در رابطه با نحوه بازگشت وجه بازی بیان کرده‌اند؛ به گفته آنان، استودیو سی‌دی پراجکت رد حاضر است از حساب اصلی خود، پول خریداران را باز پس دهد تا از رضایت‌مندی مشتریان خود اطمینان حاصل کند. مایکروسافت نیز حرکت مشابه‌ای انجام داده و به کاربرانی که بازی را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کرده‌اند، پیشنهاد بازگشت وجه پرداختی را داده است. اما بر خلاف شرکت سونی بازی را از لیست فروشگاه خود حدف نکرده است. کاربران ایکس باکس از طریق این لینک می‌توانند درخواست بازگشت وجه خود را بکنند.
علاوه بر این شرکت مایکروسافت در پیش نمایه بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ متنی را به عنوان هشدار قرار داده و در این هشدار نوشته شده کاربران امکان دارد با مشکلات عملکردی در هنگام اجرای این بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان مواجه شوند و باید برای رفع آن تا انتشار آپدیت‌ها منتظر بمانند.
به جز کنسول‌ها، بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ برای پلتفرم گوکل استدیا نیز منتشر شده است و کاربران مشکلاتی را گزارش کرده‌اند که بازی در حالت 4K اجرا نمی‌شود و کاربران مجبور هستند بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰ اجرا کنند و این مورد مصداق کاربران نسخه پرو گوگل استدیا نیز می‌شود. تجربه بازی سایپربانک ۲۰۷۷ بر روی پلتفرم گوگل استدیا گزینه‌ای راحت‌تر و مطلوب‌تری نسبت به اجرای آن بر روی کنسول‌های نسل هشتم است و کاربران کامپیوترهای شخصی رده پایین نیز می‌توانند به آن روی بیاورند. اکنون به نظر می‌رسد که کاربران به سرورهای گوگل فشار آورده‌اند و آن‌ها را بیش از حد سنگین کرده‌اند زیرا اکثر کاربران استدیا پرو قادر نبوده‌اند بازی را با رزولوشن 4K اجرا کنند. با این حال طبق گفته یکی از کاربران در فروم انجمن گوگل استدیا، راهکاری برای حل این مشکل وجود دارد. بنابر سخنان این کاربر، برای حل مشکل مذکور از یک وی‌پی‌ان برای اجرای استدیا بر روی مرورگر استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)