خانهاخبار
چرا نباید فالوور اینستاگرام بخریم؟

چرا نباید فالوور اینستاگرام بخریم؟

این مقاله توسط وبسایت گلدفالوور (وبسایت تبلیغاتی و فروش فالوور اینستاگرام) و جهت اطلاع رسانی از مضرات و واقعیت های خرید فالوور اینستاگرام نوشته شده و صرفا جهت اطلاع رسانی و آموزش به کاربران و مشتریان محترم تنظیم گردیده.
۱۳۹۹/۹/۳۰
image

این مقاله توسط وبسایت گلدفالوور (وبسایت تبلیغاتی و  فروش فالوور اینستاگرام) و جهت اطلاع رسانی از مضرات و واقعیت های خرید فالوور اینستاگرام نوشته شده و صرفا جهت اطلاع رسانی و آموزش به کاربران  و مشتریان محترم تنظیم گردیده. مطالبی که طی سالیان فعالیت ما در این شبکه اجتماعی و طی تجربیات فراوان گردآوری شده که شاید کمتر کسی به آن دقت کند.

قطعا خرید فالوور بجز ضرر هایی که دارد منافعی نیز دارد و اگر قصد خرید دارید ما به شما وبسایت هایی را برای این کار معرفی خواهیم کرد ولی قبل از خرید آن حتما تحقیقات کافی را چه در این مقاله چه در خود وبسایت های اشاره شده در توضیحات محصول و چه در سایت های ایرانی و خارجی دیگر انجام دهید.

اگر میخواهید فالوور های خود را به صورت ارگانیک و طبیعی افزایش دهید میتوانید مقاله آموزشی فالوور اینستاگرام خود را چگونه افزایش دهیم را مطالعه کنید.

 

شاید شما هم قبلا این نوع تبلیغات را دیده باشید: «خرید فالوور اینستاگرام، با کمترین هزینه و کاملاً واقعی!»

 تبلیغاتی با این مفهوم در اینستاگرام زیاد هستند. تبلیغات جذب فالوور اینستاگرام، ممکن است برای کسب‌وکارهایی که جذب مخاطب‌ آنلاین برایشان دشوار است، یا کسانی که تصمیم دارند به‌سرعت تعداد زیادی فالوور جذب کنند، وسوسه‌انگیز به نظر برسد. ولی دلایل زیادی برای نه گفتن به این وسوسه وجود دارد. زیرا خرید فالوور اینستاگرام در درازمدت سود کمی به صاحب پیج می‌رساند و حتی ممکن است به اعتبار پیج شما خدشه وارد کند. در ادامه‌ی این مطلب، می‌خواهیم باهم دلایلی که نباید فالوور اینستاگرام بخریم را بررسی کنیم. 

image

چرا فکر می‌کنیم باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

در کل، هرکدام از ما ممکن است به خاطر یکی از سه دلیل زیر، اکانت اینستاگرام باز کنیم:

  1. ارتباط داشتن با خانواده و دوستان
  2. بازاریابی برند تجاری یا محصولات یک شرکت
  3. اینفلوئنسری

حال با توجه به این سه مورد، می‌خواهیم دلایل اینکه افراد تصور می‌کنند خرید فالوور اینستاگرام ممکن است به آن‌ها کمک کند را بررسی کنیم.

دلایل تمایل به افزایش فالوور اینستاگرام

اگر بخواهیم با توجه به بخش قبل، افراد را به سه دسته تقسیم کنیم، افراد دسته‌ی اول که برای ارتباط داشتن با افراد نزدیک خود پیج اینستاگرام باز می‌کنند، درواقع می‌خواهند در مورد زندگی روزمره‌ی خود پست بگذارند. قطعاً این افراد هیچ دلیلی برای خریدن فالوور اینستاگرام ندارند. زیرا نه آن فالوورهای غریبه تمایلی به دیدن پست‌های آن‌ها دارند و نه خودشان دوست دارند درگیر زندگی افراد غریبه بشوند.

دسته‌ی دوم هم قطعاً نمی‌توانند محصولات خود را به فالوورهای تقلبی بفروشند.

درنهایت، اینفلونسرها هم نمی‌توانند روی فالوورهای تقلبی تأثیر بگذارند و این کار هیچ فایده‌ای برایشان ندارد.

چرا خرید فالوور اینستاگرام فایده‌ای ندارد؟

در زیر می‌توانید دلایلی را که باعث می‌شود خرید فالوور برای پیج فایده‌ای نداشته باشد، مشاهده کنید:

  • فالوورهای خریداری شده، واکنشی نسبت به فعالیت‌های پیج نشان نمی‌دهند.
  • ممکن است بعضی از این فالوورها ربات  باشند و یا حتی در صورت واقعی بودن درصد از آنها نظرات نامناسبی زیر پست‌ها بگذارند.
  • زمانی که فالوور می‌خرید، در صورت رعایت نکردن تعادل، پیج شما امتیاز اسپم دریافت میکند.
  • در صورتی که از سورس های نا مطمئن یا حتی گاها مطمئن خریداری کنید اینستاگرام فالوورهای تقلبی را شناسایی و حذف می‌کند. مقداری از ریزش شما نیز بخاطر همین امر است.
  • خرید فالوور برخلاف قوانین اینستاگرام است!! پس در حجم های خیلی زیاد خریداری نکنید و مطمئن شوید حداقل نصف بیشتر فالوور های شما کاملا اورگانیک باشد.
  • داشتن فالوور خریداری شده ، اعتبار شما را به‌عنوان یک اینفلوئنسر از بین می‌برد. پس باز هم تعادل را حفظ کنید.خرید فالوور اینستاگرام  قرار نیست شما یا کسب و کارتان را از ورشکستگی نجات دهد!!
  • با داشتن فالوورهای خریداری شده نمی‌توانید درآمد کسب کنید. چرا که اینتراکشن ندارند.

آیا خرید فالوور اینستاگرام رایگان امکان‌پذیر است؟

جواب این سؤال خیلی ساده است: خیر!

ما ایرانیان ضرب المثل خوبی داریم که میگوید گربه محض رضای خدا موش نمیگیرد. واقعیت این است که امکان دریافت و خرید فالوور اینستاگرام رایگان وجود ندارد. قطعا در قبال دریافت فالوور شما باید چیزی را در فرم پول و یا فعالیتی خاص به صاحب سایت و اپلیکیشن ارائه دهید! اپلیکیشن‌های زیادی هم برای افزایش فالوور به‌صورت رایگان وجود دارند. ولی بهتر است بدانید که هیچ‌یک از این روش‌های معرفی‌شده یا اپلیکیشن‌ها، کاربرد درستی ندارند. حتی گاهی استفاده از این اپلیکیشن‌ها باعث می‌شود اینستاگرام دسترسی شما را به پیج اصلی محدود کند. پس حتی اگر قصد خرید فالوور را دارید، بهتر است به سراغ روش‌های رایگان نروید.

image

فالوورگیر اینستاگرام چیست؟

فالوورگیر اینستاگرام، به همان اپلیکیشن‌هایی می‌گویند که می‌توان با استفاده از آن‌ها فالوور دریافت کرد. اپلیکیشن‌های فالوورگیر اینستاگرام انواع مختلفی دارند و ممکن است هریک عملکرد متفاوتی هم داشته باشند. ولی اکثر اپلیکیشن‌های فالوورگیر اینستاگرام کاربردی مشابه هم دارند.

بیشتر این برنامه‌ها با دریافت سکه و الماس کار می‌کنند. یعنی هرقدر تعداد سکه‌های کاربران بیشتر باشد، به همان اندازه تعداد فالوور، بازدید و لایک پست‌های آن‌ها را بالا می‌برند. بااین‌حال، هنگام استفاده از این نوع اپلیکیشن‌ها باید ریسک بلاک شدن از طرف اینستاگرام را هم بپذیرید. زیرا در کل عملکرد اپلیکیشن‌های فالوورگیر اینستاگرام برخلاف الگوریتم‌های قانونی اینستاگرام است.

ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام، یکی دیگر از روش‌هایی است که معمولاً کسب‌وکارهایی که قصد تبلیغ برند خود را دارند از آن برای افزایش بازدید، لایک و فالوورهای اینستاگرام استفاده می‌کنند. ربات اینستاگرام اکانت‌های دیگر را فالوو می‌کند، پست‌های آن‎ها را لایک کرده و زیر پست‌های اکانت‌های موردنظر کامنت می‌گذارد.

همه‌ی این موارد خوب به نظر می‎رسند، درست است؟ پس بیایید دلایلی که نباید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم را هم بررسی کنیم:

  • ربات اینستاگرام نمی‌توند محتوای کپشن و تصویر پست‌های اینستاگرام را درک کند. همین باعث می‌شود این ربات‌ها کامنت‌های نامناسب زیر پست‌ها بگذارند.
  • خیلی از مردم به‌راحتی می‌توانند فرق ربات و یک اکانت واقعی را تشخیص دهند، در نتیجه واکنشی نسبت به کامنت ربات‌ها نشان نمی‎دهند.
  • استفاده از این ربات‌ها برخلاف قوانین اینستاگرام است و قطعا طی چند روز فعالیت حساب کاربری شما بسته میشود.

آیا امکان خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد؟

تا حدودی بله، درصورتی‌که بتوانید از منبع درستی فالوور بخرید، فالوورهای خریداری‌شده‌ برای اینستاگرام ریزش کمی خواهند داشت و یا جبران ریزش میشوند.

با تمام مسائلی که گفتیم در صورتی که هنوز تمایل به خرید فالوور اینستاگرام دارید  در زیر می‌توانید دو مورد از سایت‌های مخصوص خرید فالوور اینستاگرام با ریزش کم را مشاهده کنید:

  • گلد فالوور،سایت خرید فالوور اینستاگرام :  این وب‌سایت به‌صورت تخصصی خدمات خرید فالوور و افزایش لایک و بازدید اینستاگرام را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنابراین از طریق سایت گلد فالوور می‌توانید باقیمت‌های مختلف، برای اینستاگرام خود فالوور ریزش خریداری کنید.
  • جی فالوور: این سایت هم برای خرید فالوور بدون ریزش مناسب است. در این سایت می‌توانید علاوه بر فالوور، لایک و بازدید هم برای اینستاگرام خود خریداری کنید.

ارزان‌ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کدام است؟

با وجود تمام مسائلی که در مورد دلایلی که نباید فالوور اینستاگرام بخریم، ذکر شد؛ شاید باز هم تمایل داشته باشید برای پیج اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. در این صورت، بهتر است با ارزان‌ترین سایت‌‎ خرید فالوور اینستاگرام آشنایی داشته باشید. ازجمله ارزان‌ترین سایت‌های خرید فالوور می‌توان به «ایران سوشیال» و «گلد فالوور» اشاره کرد. این دو سایت با تخفیف‌هایی که به مشتریان خود می‌دهند، به‌صرفه‌ترین سایت‌های خرید فالوور محسوب می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)