خانهاخبار
نرم افزار گلکسی بادز پرو برخی قابلیت‌های آن را افشا کرد

نرم افزار گلکسی بادز پرو برخی قابلیت‌های آن را افشا کرد

هدفون بی سیم جدید سامسونگ با ویژگی‌های جدید از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۹/۳۰

طبق اخبار گزارش شده، دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد. این محصول به قابلیت حذف نویز مجهز خواهد بود، اما برخی ویژگی‌های دیگر آن که تا به حال به صورت مخفی باقی مانده بود، به تازگی مشخص شده است.

این قابلیت‌ها توسط یکی از کاربران وب سایت Reddit با نام کاربری TheBone مشاهده شده که تصاویر آن، در ادامه مطلب به همراه توضیحات مربوطه آورده شده است.

image

 

به عنوان اولین گزینه، باید بگوییم که هدفون جدید سامسونگ از قابلیت Active Noise Cancellation یا همان سیستم حذف نویز فعال برخوردار بوده و در کنار آن، به حالت‌های neutral mode و ambient mode نیز مجهز است. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا کنترل بیشتری روی صداهای محیط خود داشته باشند.

image

 

این محصول همچنین به قابلیت Ambient mode خودکار مجهز است که هنگام برقراری تماس، صداهای محیط را به صورت خودکار از کار انداخته و به بالا رفتن کیفیت صدای شما کمک شایان توجهی می‌کند. پس از پایان یافتن تماس، این ویژگی به صورت خودکار غیر فعال می‌شود.

image

 

قابلیت 3D Audio for voices که تنها روی سیستم عامل اندروید 11 در دسترس خواهد بود، از اطلاعات به دست آمده از ژیروسکوپ قرار گرفته درون هدفون استفاده می‌کند.

image

 

نرم افزار مربوط به گلکسی بادز پرو حالا به حالت اکولایزر جداگانه‌ای مجهز شده است و به این ترتیب می‌توانید بالانس صدایی میان هدفون‌ها را برقرار نمایید.

image

 

همان طور که در اسکرین شات‌ها ملاحظه می‌کنید، شما قادر خواهید بود تا حالت تشخیص مکالمه در گلکسی بادز پرو را به کمک کنترلرهای صوتی از طریق بیکسبی فعال کنید.

شخص یاد شده با نام کاربری TheBone همچنین ویدئویی از این ویژگی‌ها را منتشر کرده است که رابط کاربری نرم‌افزاری هدفون گلکسی بادز پرو را به معرض نمایش می‌گذارد. در این قسمت می‌توانید این فایل ویدئویی را مشاهده کنید:

 

با تمام این تفاسیر، پیش بینی می‌شود که هدفون گلکسی بادز پرو در تاریخ چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه همراه با خانواده گلکسی اس 21 به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)