خانهاخبار
برخی اپل استورهای آمریکا مجددا به خاطر کرونا تعطیل شدند

برخی اپل استورهای آمریکا مجددا به خاطر کرونا تعطیل شدند

تعداد محدودی از فروشگاه‌های اپل در آمریکا مجددا بسته شدند.
۱۳۹۹/۹/۳۰

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای آمریکا و انگلستان مجددا در حال افزایش است و به این ترتیب، بعضی از اپل استورها در ایالات متحده مجددا به حالت تعطیل درآمده‌اند. متأسفانه تاریخ دقیقی برای بازگشایی آن‌‌ها اعلام نشده است. نکته جالب اینجاست که تعداد زیادی از این اپل استورها، در مراکز خرید معتبر آمریکا از جمله The Grove، Beverly Center، Santa Monica و Glendale area واقع شده‌اند.

image

 

البته در برخی مناطق کشور آمریکا، با وجود افزایش تعداد مبتلایان، اپل استورها همچنان باز بوده و به کار خود ادامه می‌دهند. یکی از این مناطق، سان فرانسیسکو است که کوپرتینویی‌ها، فروشگاه‌های موجود در این ایالت را به تازگی بازگشایی کرده‌اند. شهر لس آنجلس، کانون ویروس کرونا بوده و اغلب مبتلایان در این شهر سکنی گزیده‌اند. اپل امروز اعلام کرد که فروشگاه‌های این کمپانی به طور موقت بسته شده و قادر به پاسخگویی به مشتریان نخواهند بود. البته سفارشاتی که تا به حال ثبت شده یا مشتریانی که برای رفع مشکلات خود مراجعه کرده‌اند، روند پاسخ گویی به آن‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

امسال، سال بسیار عجیبی برای فروشگاه‌های فیزیکی اپل بود. چرا که آن‌ها در ماه می پس از فروکش کردن موج ویروس کرونا مجددا باز شدند، اما فعالیت آن‌ها به صورت محدود دنبال شد و تعداد مراجعه کنندگان و افرادی که به داخل فروشگاه راه پیدا می‌کردند، شدیدا تحت کنترل قرار گرفته بود. خدمات Genius Bar تنها برای یک فرد در لحظه امکان پذیر بود و افراد و پرسنلی که در اپل استورها مشغول به کار بودند، مجبور به زدن ماسک و شیلدهای محافظتی بوده و اشخاصی که از ماسک استفاده نمی‌کردند، اجازه ورود به اپل استورها را نداشتند. همچنین افرادی که قصد ورود به اپل استورها را داشتند، ابتدا از نظر تب و دمای بدن کنترل شده و در صورت داشتن تب، سوال‌هایی در مورد بیماری کرونا از آن‌ها پرسیده می‌شد.

image

 

در ماه می، همزمان با بازگشایی مجدد برخی اپل استورها، اعتراضات در پی مرگ جورج فلوید در ایالت مینه پلیس سبب وارد آمدن برخی صدمات به اپل استور این ایالت شد و همین موضوع، باعث شد تا این فروشگاه به حالت تعطیل درآيد. اما دو روز بعد از بازگشایی مجدد این اپل استور، شیشه‌های تمام قد فروشگاه فیزیکی اپل در ایالت پرتلند به صورت کامل شکسته شد و این اپل استور نیز برای مدت کوتاهی به حالت تعطیل درآمد.

از آن جا که اپل استورهای شهر لس آنجلس تعطیل شده‌اند، لذا اگر قصد ثبت سفارش برای خرید آیفون، آیپد یا سایر محصولات را دارید، باید این موضوع را از طریق وب سایت اپل و به صورت آنلاین انجام دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)