خانهاخبار
گزارشی تازه از قیمت و مشخصات فنی LG Rollable خبر داد

گزارشی تازه از قیمت و مشخصات فنی LG Rollable خبر داد

اخیرا یک افشاگر توئیتری در توئیتی به قیمت و مشخصات فنی موبایل رول‌شونده ال‌جی اشاره کرده که قرار است در نیمه اول 2021 معرفی شود.
۱۳۹۹/۹/۳۰

کم‌کم شاهد افزایش شمار تلفن‌های هوشمند تاشو هستیم و گزارشی چند وقت پیش اعلام کرده بود که گوگل، اوپو، ویوو و شیائومی می‌خواهند نیمه دوم امسال گوشی‌های تاشوی خود را روانه بازار کنند. در آن سمت بازار، ال‌جی تمرکز خود را روی محصولی با نمایشگر رول‌شونده موسوم به LG Rollable گذاشته است. حالا امروز افشاگری موسوم به Tron قیمت و بخشی از مشخصات این دستگاه را فاش کرده است.

این افشاگر می‌گوید LG Rollable نمایشگری ۶.۸ اینچی دارد که می‌تواند تا ۷.۴ اینچ باز شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ ویژگی‌های مختلفی را برای حالت‌های مختلف نمایشگر این دستگاه در نظر گرفته است. موبایل رول‌شونده ال‌جی با اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۶ گیگابایت رم و یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

این دستگاه از هر نظر شبیه تلفن‌های پرچمدار است و ظاهرا فقط نرخ نوسازی بالا ندارد چون این فناوری برای گوشی‌های رول‌شونده مناسب نیست. پیش‌تر شنیده بودیم که LG Rollable در نیمه اول ۲۰۲۱، احتمالا در ماه مارس میلادی، معرفی می‌شود. حالا گزارش امروز می‌گوید که عرضه این گوشی ممکن است تا ماه ژوئن عقب بیفتد. ظاهرا ال‌جی امیدوار است که به اولین شرکت عرضه‌کننده موبایل‌های رول‌شونده تبدیل شود تا از این حیث جای پای محکم‌تری در بازار داشته باشد.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که کسب و کار تلفن‌های هوشمند ال‌جی وضعیت خوبی ندارد. این شرکت در ۲۲ فصل متوالی زیان داشته و اخیرا گفته بود که تولید گوشی‌های میان‌رده خود را به شرکت‌های دیگر می‌سپارد تا هزینه‌های کمتری را متحمل شود. علاوه بر این، ال‌جی حالا از اسامی زیباتری مثل Velvet و Wing برای گوشی‌های خود استفاده می‌کند تا مردم راحت‌تر آن‌ها را به خاطر بسپارند.

ال‌جی وینگ موبایلی با دو نمایشگر بود که نمایشگر بالایی روی نمایشگر پایینی می‌چرخید. این غول کره‌ای ظاهرا ترسی برای آزمایش فرم فکتورهای جدید ندارد و گوشی رول‌شونده آن‌ها گواه دیگری بر این مدعا خواهد بود. تلفن‌های رول‌شونده مزیت‌های مختلفی نسبت به تلفن‌های تاشو خواهند داشت. این دستگاه‌ها باریک‌تر و سبک‌تر خواهند بود و نمایشگر آن‌ها دچار چین‌خوردگی نمی‌شود.

در مجموع به نظر می‌رسد که موبایل رول‌شونده ال‌جی دستگاهی جذاب و شایسته توجه است، ولی در گزارش امروز گفته شده که قیمت آن ۲۳۵۹ دلار خواهد بود. در نتیجه، بسیاری از مصرف‌کنندگان نمی‌توانند این گوشی را تهیه کنند. ظاهرا فناوری‌های مورد استفاده در این دستگاه هنوز آن قدر تازه‌اند که ال‌جی نتوانسته هزینه‌های تولید و به دنبال آن، قیمت نهایی گوشی را کاهش دهد.

طرح مفهومی LG Rollable

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)