خانهاخبار
عملکرد سایبرپانک ۲۰۷۷ بر روی آیفون‌ها و آی‌پدها نسبت پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بهتر است

عملکرد سایبرپانک ۲۰۷۷ بر روی آیفون‌ها و آی‌پدها نسبت پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بهتر است

عملکرد بد بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان موجب به سخره گرفتن این بازی شده است.
۱۳۹۹/۹/۳۰

با در دسترس قرار گرفتن گوگل استدیا برای آی‌پدها و آیفون‌ها از طریق وب اپلیکیشن، بسیاری از افراد به تجربه این عنوان بر روی محصولات اپل روی آورده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد محصولاتی همچون آی‌فون ۱۲ پرو عملکرد بسیار مناسبی در اجرای این بازی دارند. سایبرپانک ۲۰۷۷ جدیدترین بازی AAA شرکت سی‌دی رد پراجکت محسوب می‌شود و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان نیز عرضه شده اما آیفون ۱۲ پرو در اجرای این بازی عملکرد بهتری نسبت به این دو کنسول نسل گذشته داشته است.
طبق گزارشی که به دست رسیده، گوگل استدیا از هم‌اکنون برای برای آیفون و آی‌پدها در دسترس قرار دارد. این سرویس استریم تنها از طریق اپلیکیشن وب پیشرو (Progressive Web App ) و با نام اختصاری PWA اجرا می‌شود اما با این حال کتابخانه داده‌های استدیا را برای محصولات مبتنی بر IOS فراهم می‌سازد. بنا بر گزارش 9To5google، وب اپلیکیشن PWA از کنترلر‌های کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر است با کنترلر رسمی استدیا کار نماید.
نکته قابل توجه و تا حدودی عجیب این است که PWA استدیا برای محصولات مبتی بر روی IOS بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را بهتر از کنسول‌های ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن ۴ اجرا می‌کند. این بازی AAA بر روی کنسول‌های نسل هشتم 720p اجرا می‌شود در حالی که آیفون‌ها و ای‌پدها قادر هستند با رزولوشن ۱۰۸۰ و حفظ  اتصال اینترنتی قدرتمند بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را اجرا کنند. علاوه بر این، معمولاً نرخ نوسازی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بر روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در مناطق جزییات بالا به زیر ۲۰ فریم نیز می‌رسد و تجربه‌ای ناخوشایند برای کاربران رقم می‌زند.
بنا بر گفته‌های وب‌سایت 9TO5GOOGLE، در مقابل نسخه PWA استدیا بازی را با نرخ فریم ریت ۶۰ به صورت ثابت بر روی محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل iOS اجرا می‌کند. علاوه بر این برخلاف کنسول‌های نسل گذشته که کیفیت تکسچر بازی به شدت پایین می‌آید؛ چنین مشکلی در نسخه PWA استدیا وجود ندارد. در همین حین محصولات اندرویدی نیز در قیاس با محصولات اپل از یک مزیت قابل توجه برخوردار هستند، گوگل استدیا از رزولوشن 4K برای بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ پشتیبانی می‌کند، بنابراین محصولات سازگار با گوگل استدیا می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند اما در حال حاضر اپل هیچ گونه محصولی با رزولوشن 4K عرضه نکرده است. از این روی، بیشترین رزولوشن موجود برای اجرای بازی سایپرپانک ۲۰۷۷ بر روی آیفون‌ها و آی‌پد‌ها ۱۰۸۰ پیکسل است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)