خانهاخبار
اگر دو سال غیرفعال باشید، گوگل برخی از اطلاعات شما را حذف می‌کند

اگر دو سال غیرفعال باشید، گوگل برخی از اطلاعات شما را حذف می‌کند

سیاست‌های جدید گوگل حاکی از آن است که اگر برای بیش از دو سال از برخی از خدمات پرطرفدار گوگل استفاده نکنید، این شرکت اطلاعات شما را پاک می‌کند.
۱۳۹۹/۹/۲۸

گوگل امروز از قوانین جدیدی در زمینه استفاده از جیمیل، Docs و گوگل فوتوز خبر داد. این شرکت در اقدامی برای حذف فضاهای ذخیره‌سازی بلااستفاده، سیاست‌های خود را تغییر داده تا اطلاعات کاربرانی را که بیش از دو سال غیرفعال بوده‌اند از سرویس‌های پرطرفدارش حذف کند.

گوگل از ۱ ژوئن ۲۰۲۱ دست به اجرای سیاست جدیدی خواهد زد که بر فضاهای ذخیره‌سازی سرویس‌های گوناگون این شرکت اعمال می‌شود. ساکنان ماونتین ویو از ۱ ژوئن ۲۰۲۳ شروع به حذف اطلاعات کاربرانی خواهند کرد که اکانت آن‌ها بیش از دو سال در سرویس‌های Drive, Docs, Sheets, Slides, Jamboard, Gmail, Photos, Drawings, Forms و Sites غیرفعال باشد.

گوگل می‌گوید کاربرانی که می‌خواهند اطلاعاتشان حذف نشود، باید در این فرصت باقی مانده از طریق اپلیکیشن گوگل یا مرورگر با این سرویس‌ها کار کنند. این شرکت تصریح کرده که قانون جدید آن‌ها برای کاربران Google One که هزینه ماهانه می‌پردازند، یا سرویس‌هایی نظیر Google Workspace, GSuite for Education و GSuite for Non-Profits اعمال نمی‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)