خانهاخبار
رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی A72 5G لو رفت

رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی A72 5G لو رفت

میان‌رده موردانتظار سامسونگ که از دوربینی چهارگانه استفاده می‌کند به‌تازگی در گزارش‌ها ظاهر شده و مجموعه‌ای از تصاویر کامپیوتری آن لو رفته است.
۱۳۹۹/۹/۲۷

سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ محصولات زیادی در دست تولید دارد که احتمالا چهار عدد از آن‌ها گوشی‌های تاشو خواهند بود. با این حال، کره‌ای‌ها بازار میان‌رده‌ها را فراموش نکرده‌اند و یکی از محصولاتی که بسیاری از کاربران منتظرش هستند به تازگی در گزارش‌های افشایی حاضر شده است. استیو همرستافر مجموعه‌ای از رندرهای کامپیوتری گلکسی A72 5G را منتشر کرده و اطلاعات کاملی را از این گوشی به اشتراک گذاشته است.

image

 

گلکسی A72 5G از جلو شبیه ترکیبی از گلکسی A52 5G و گلکسی S21 است. سامسونگ در این دستگاه از نمایشگری مسطح با دوربین سلفی حفره‌ای و حاشیه‌های نسبتا باریک بهره گرفته. مطابق اطلاعات همرستافر، اندازه صفحه نمایش گلکسی A72 برابر ۶.۷ اینچ و ابعاد خود دستگاه ۱۶۵ در ۷۷ در ۸.۱ میلی‌متر است. این گوشی ظاهرا فریمی آلومینیومی دارد که البته به قاب عقب کشیده نشده، چون قاب عقب پلاستیکی است.

image

دوربین گلکسی A72 شباهت زیادی به گلکسی S20 FE دارد. ماژول دوربین این گوشی دارای چهار سنسور است که مشخصات آن‌ها هنوز فاش نشده، ولی انتظار داریم که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی باشد. در نیمه سمت راست ماژول هم فلش LED را می‌بینیم.

image

سامسونگ در قاب عقب گلکسی A72 5G مثل اکثر گوشی‌های میان‌رده خود از پرداخت الگودار استفاده کرده است. این گوشی در پایین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و بلندگو است. اگر به سمت راست دستگاه نگاه کنید، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را می‌بینید. حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)