خانهاخبار
رم 12 گیگابایتی گلکسی اس 21 اولترا تأیید شد

رم 12 گیگابایتی گلکسی اس 21 اولترا تأیید شد

گران قیمت ترین مدل سری اس 21، با رم 12 گیگابایتی همراه خواهد بود.
۱۳۹۹/۹/۲۷

بنچمارک گیک بنچ، ظرفیت رم و تراشه مورد استفاده قرار گرفته در گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ را مشخص کرده است. این محصول با سیستم عامل اندروید 11 روز گذشته در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است.

البته بد نیست بدانید که این محصول هنوز در حالت قبل از معرفی و عرضه به سر می‌برد و نتایج بنچمارک، آنچنان که باید و شاید واقعی و حتمی نیست. احتمالا هنگام عرضه محصول به صورت جهانی، نتایج نهایی با چیزی که نشان داده می‌شود، متفاوت باشد. البته یکی از مهم ترین دلایل انتشار نتیجه بنچمارک، مشخص شدن برخی اجزای سخت افزاری گلکسی اس 21 اولترا است.

رم 12 گیگابایتی، تراشه اگزینوس 2100 و سیستم عامل اندروید ۱۱ از جمله مواردی است که به وضوح در تصویر زیر قابل مشاهده است. اگر تمایل به دانستن دارید، بد نیست اشاره کنیم که محصول یاد شده با شماره ساخت SM-G998B همراه است.

image

 

همچنین شایان ذکر است که مدل یاد شده، دیوایسی نیست که در کشور آمریکا یا چین در اختیار خریداران قرار گیرد. کهکشانی‌های سامسونگ با پردازنده اگزینوس معمولا در کشورهای اروپایی و هند عرضه می‌شود. پیش بینی می‌شود که گلکسی اس 21 اولترا با رم 16 گیگابایتی نیز همراه باشد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که این حدس تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود.

هنوز خیلی از چیزها به طور دقیق مشخص نیست، اما ممکن است مدل اروپایی گلکسی اس 21 اولترا تنها با 12 گیگابایت رم همراه باشد و البته این موضوع، برای تعداد زیادی از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار نیست. چرا که رم 12 گیگابایتی برای انجام کارهای روزمره شدیدا کافی به نظر می‌رسد.

خانواده اس 21 سامسونگ در اواسط اولین ماه سال آینده میلادی (2021) یعنی ژانویه معرفی خواهد شد و در حال حاضر، چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه به عنوان تاریخ رونمایی از این محصولات در رسانه‌های خبری اعلام شده است.

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است تا استراتژی خود برای معرفی و عرضه محصولات را در سال آینده تغییر دهد. چرا که تا پیش از این، سری اس محصولات سامسونگ در ماه فوریه معرفی و در ماه مارچ، در دسترس خریداران قرار می‌گرفت. اما خانواده اس 21 یک ماه زودتر از موعد مقرر سالانه معرفی خواهند شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این تغییر استراتژي، تا چه اندازه روی فروش آن‌ها تأثیر خواهد داشت.

زبان طراحی بدنه پشتی هر سه محصول خانواده اس 21 مانند یکدیگر بوده و طراحان سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا با تغییری جزئی، محفظه مربوط به دوربین را با کمی تفاوت نسبت به مدل‌های پیشین همراه کنند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده، اندازه حاشیه‌ها در چهار طرف نمایشگر این محصولات با یکدیگر برابر خواهد بود.

بیش از این شما را منتظر نگذاشته و دعوت می‌کنیم تا نتیجه بنچمارگ گلکسی اس 21 اولترا با تراشه اگزینوس 2100، دوازده گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 را در این قسمت مشاهده کنید:

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)