خانهاخبار
ایرپادز پرو لایت در نیمه نخست 2021 از راه می‌رسد

ایرپادز پرو لایت در نیمه نخست 2021 از راه می‌رسد

بر اساس گزارش جدید نشریه کره‌ای The Elec، اپل در حال تکمیل فرآیند تایید کیفیت این محصول است و تولید انبوه آن را از ابتدای 2021 آغاز می‌کند.
۱۳۹۹/۹/۲۷

یکی از تامین‌کنندگان اپل قبلا در گزارشی گفته بود که کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی نسل سوم ایرپادز هستند. این دستگاه که فعلا با اسم ایرپادز پرو لایت مورد خطاب قرار می‌گیرد، ظاهری شبیه نسل فعلی ایرپادز پرو دارد یا بسیار شبیه آن است. گفته می‌شود که این مدل فاقد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) خواهد بود و باید قیمت پایین‌تری داشته باشد.

حالا بر اساس گزارش جدید خبرگزاری کره‌ای The Elec، ایرپادز پرو لایت در حوالی نیمه نخست سال آینده معرفی می‌شود. این شرکت در حال حاضر با کمک یکی از همکاران خود مشغول توسعه سیستم-بر-بسته‌ای (SiP) موسوم به H1 است که تراشه صوتی ایرپاد بعدی به حساب می‌آید.

سیستم-بر-بسته‌ی فعلی ایرپاد شکل گِرد دارد، در حالی که انتظار داریم نسل بعدی آن طراحی مربعی‌تری داشته باشد. این خبرگزاری می‌گوید مراحل تایید کیفیت ایرپادز پرو لایت تا پایان امسال تکمیل و تولید انبوه آن از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. به گزارش منابع آگاه، قیمت این دستگاه حدودا ۲۰ درصد ارزان‌تر از ایرپادز پرو خواهد بود.

ظاهرا اپل در نظر داشته تا مدل لایت را بلافاصله پس از عرضه ایرپادز پرو به بازار بفرستد. ولی تقاضا و محبوبیت ایرپادز پرو آن‌قدر از انتظارات فراتر رفت که باعث شد برنامه عرضه مدل لایت به تعویق بیفتد تا مدل فعلی فروش و درآمد بیشتری داشته باشد. اپل یکی از برندهای بزرگ بازار محصولات شنیدنی است، و طبیعتا عرضه دستگاه‌های ارزان‌تر صرفا باعث تحکیم جایگاه آن‌ها در بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)