خانهاخبار
آمازفیت GTS 2e و GTR 2e با باتری بهتر و قیمت ارزان‌تر معرفی شدند

آمازفیت GTS 2e و GTR 2e با باتری بهتر و قیمت ارزان‌تر معرفی شدند

آمازفیت امروز از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد که نسخه‌ای ارزان‌تر از مدل‌های معمولی GTS 2 و GTR 2 هستند و باتری بهتری دارند.
۱۳۹۹/۹/۲۷

آمازفیت دیروز از دو ساعت هوشمند جدید و ارزان قیمت رونمایی کرد که وارثان مستقیم GTS 2 و GTR 2 محسوب می‌شوند. این محصولات با نام GTS 2e و GTR 2e از عمر باتری بیشتر و قیمتی تقریبا ۲۰ درصد ارزان‌تر برخوردارند. با این حال، هر دو دستگاه فاقد ارتباطات وای‌فای هستند و صرفا از طریق ارتباط با موبایل شما کار می‌کنند.

image

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2e یک باتری ۲۴۶ میلی‌آمپر ساعتی دارد و وزن آن ۲۵ گرم است. این دستگاه بدون وای‌فای حالا می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد و اگر آن را در حالت Basic Watch قرار دهید، عمر باتری به ۲۴ روز می‌رسد. GTS 2e البته به NFC مجهز شده است.

آمازفیت GTR 2e هم شرایط مشابهی دارد. این دستگاه در سه رنگ ورزشی جدید تولید می‌شود و نمایشگری دایره‌ای از نوع AMOLED دارد که انرژی خود را از یک باتری ۴۷۱ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد. این باتری با یک بار شارژ انرژی ۲۴ روز شما را تامین می‌کند. عمر باتری GTR 2e در حالت Basic Watch به ۴۵ روز می‌رسد. سایر ویژگی‌های این دستگاه مشابه GTR 2 است.

image

آمازفیت هر دو ساعت هوشمند جدید خود را با قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار به بازار می‌فرستد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)