خانهاخبار
شیائومی کتاب‌خوان جدید Mi Reader Pro را با نمایشگر 7.8 اینچی معرفی کرد

شیائومی کتاب‌خوان جدید Mi Reader Pro را با نمایشگر 7.8 اینچی معرفی کرد

کتاب‌خوان جدید شیائومی نسخه بهتر از کتاب‌خوان قبلی آن‌ها به نام Mi Reader است که با قابلیت‌های جذاب نمایشی و قیمتی مناسب وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۲۷

شیائومی دیروز از یک کتاب‌خوان الکترونیکی جدید به نام Mi Reader Pro رونمایی کرد. این دستگاه نسخه ارتقایافته Mi Reader به حساب می‌آید و رقیب مستقیم Amazon Kindle Oasis خواهد بود. کتاب‌خوان جدید شیائومی نمایشگری بزرگ دارد و با قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع و ویژگی‌های جذاب جستجوی صوتی عرضه می‌شود.

شیائومی Mi Reader Pro صفحه نمایشی ۷.۸ اینچی از نوع e-ink دارد که تراکم پیکسلی آن ۳۳۰ پیکسل بر هر اینچ است. این نمایشگر ۲۴ سطح تنظیم روشنایی دارد و می‌توانید حالت رنگی آن را، بسته به محیط خود، از گرم به سرد یا بالعکس تغییر دهید تا مطالعه راحت‌تری داشته باشید.

image

زیر پوسته این کتاب‌خوان ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، یک پردازنده چهارهسته‌ای و اندروید ۸.۱ اوریو قرار گرفته است. از ویژگی‌های ارتباطی Mi Reader Pro می‌توانیم به وای‌فای و بلوتوث ۵.۰ اشاره کنیم. شیائومی بخشی از کارکردهای دستیار صوتی Xiao AI را روی این دستگاه ارائه می‌کند تا تجربه کاربری Mi Reader Pro بهتر صورت بگیرد.

اگر می‌خواهید کتابی را از موبایل خود به این کتاب‌خوان منتقل کنید، کافی است هر دو دستگاه به یک شبکه وصل باشند. این تبلت از فرمت‌های رایجی مثل txt, epub, pdf و حتی فایل‌های آفیس مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. انرژی Mi Reader Pro از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که در حالت استندبای تا ۷۰ روز دوام می‌آورد.

کتاب‌خوان جدید شیائومی فقط یک رنگ مشکی دارد و با قیمت تقریبی ۱۶۵ دلار به بازار می‌آید. این دستگاه در حال حاضر تنها در چین عرضه می‌شود ولی امیدواریم که آن را در سایر بازارهای جهانی هم ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)