خانهاخبار
تصاویر جدید از Resident Evil یک دشمن جدید مانند Krampus را نمایش می‌دهد

تصاویر جدید از Resident Evil یک دشمن جدید مانند Krampus را نمایش می‌دهد

پس از رونمایی از جدیدترین دشمن، دیگر چه چیزهای جدیدی در انتظار علاقه‌مندان به رزیدنت اویل است؟
۱۳۹۹/۹/۲۶

image

 

Capcom تصاویر جدیدی از روستای Resident Evil منتشر کرده است که در یکی از تصاویر یک دشمن مانند Krampus را نشان می‌دهد. Resident Evil Village برای انتشار در سال 2021 آماده می‌شود.

Resident Evil Village نام فرانشیز ترسناک بعدی از Capcom است و درحالی‌که تاریخ دقیق انتشار مشخص نشده برخی به‌روزرسانی‌های کوچک از این بازی در اختیار عموم قرار می‌گیرند. این کمپانی امروز تصاویری منتشر کرده که دشمنی همچون Krampus (شیطانی که چهره‌ای بُز مانند دارد) را به تصویر می‌کشد، اما خبری از شاخ‌های مشهورش نیست.

شما می‌توانید این 3 تصویر تازه انتشاریافته را در ادامه ببینید.

 

ما تاکنون هیولاهای werewolf (انسانی که توانایی تبدیل‌شدن به گرگ دارد) را دیده‌ایم که بزرگ‌ترین تهدید در Resident Evil Village به شمار می‌آیند و چه‌بهتر با دشمن جدیدی هیجان بازی وارد سطح جدیدی شود.

پیتر فابیانو –تهیه‌کننده Resident Evil Village- در بیانیه‌ای اعلام کرد: "برای طرفداران بسیار هیجان‌زده‌ایم، آن‌ها بایستی Resident Evil Village را که در سال 2021 منتشر خواهد شد تجربه کنند. ما بر این باوریم که بهترین عوامل بازی‌های Resident Evil در 25 سال گذشته در این بازی گردآوری‌شده‌اند، اکشنی که بقا را وحشتناک نشان می‌دهد با سورپرایزهای جدیدی همراه شده‌اند. البته که انبوهی از معماها برای حل شدن و رازهایی برای آشکار شدن در روستای ما انتظار طرفداران را می‌شکند."

این انتظار وجود دارد که تاریخ عرضه در آینده نزدیک اعلام شود. Capcom قبلاً گفته بود Resident Evil Village برای PC، Xbox سری X، Xbox سری S و PS5 طراحی‌شده است. این تیم در تلاش است این بازی را برای نسخه‌های آخرین نسل Xbox One و 4 PSنیز عرضه کند اما نمی‌تواند ضمانتی بکند. Resident Evil Village در dynamic 4K و 60 فریم بر ثانیه همراه با ray-tracing اجرا می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)