خانهاخبار
اولین رندر مطبوعاتی رسمی از گلکسی S21 سامسونگ لو رفت

اولین رندر مطبوعاتی رسمی از گلکسی S21 سامسونگ لو رفت

افشاگر مشهور تصویر کامپیوتری جدیدی را از گلکسی اس 21 به اشتراک گذاشته که ظاهرا نخستین رندر مطبوعاتی رسمی از این عضو عادی خانواده گلکسی اس 21 است.
۱۳۹۹/۹/۲۶

سری گلکسی اس ۲۱ در هفته‌های اخیر به کرات در گزارش‌های افشاگران حاضر شده و اطلاعات مختلفی درباره آن لو رفته است. حالا افشاگر مشهور، ایوان بلس، تصویر تازه‌ای از مدل عادی این خانواده را منتشر کرده که ظاهرا اولین رندر رسمی مطبوعاتی از گلکسی اس ۲۱ است.

این تصویر که در ادامه قابل مشاهده است، شایعات مربوط به نمایشگر تخت گلکسی اس ۲۱ را تایید می‌کند. با این حساب، سامسونگ پس از آخرین باری که در سال ۲۰۱۹ در گلکسی S10e از نمایشگر تخت استفاده کرد، دوباره در سری گلکسی S به سراغ پنل مسطح رفته است.

دوربین حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه و حاشیه‌های باریک از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند است. با این حال، برخلاف شایعات قبلی، به نظر نمی‌رسد که نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۲۱ حاشیه‌های یک‌اندازه داشته باشد، چون حاشیه پایینی آن کمی بزرگ‌تر است.

image

این پنل احتمالا در گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز به کار گرفته می‌شود. مدل پلاس تا حد زیادی شبیه مدل عادی گلکسی اس ۲۱ است، اما نمایشگری ۶.۷ اینچی خواهد داشت و احتمالا رم و باتری بیشتری را به کاربران ارائه می‌کند. در آن سو، گلکسی اس ۲۱ الترا نمایشگری ۶.۸ اینچی با لبه‌های خمیده خواهد داشت، ولی نمی‌دانیم که ضخامت حاشیه‌های صفحه چه قدر با این دو مدل فرق می‌کند.

رندر حاضر چیزی درباره فریم گلکسی اس ۲۱ فاش نمی‌کند، ولی احتمالا در سمت راست دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را خواهیم دید. ظاهرا در میان نمایشگر و فریم بلندگویی قرار گرفته که به‌عنوان بخشی از سیستم صوتی استریوی این دستگاه ایفای نقش می‌کند.

در خصوص قاب پشتی گلکسی اس ۲۱، قبلا در تصاویر افشایی قبلی از گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ الترا دیده بودیم که سامسونگ طراحی ماژول دوربین را تغییر داده و آن را به فریم دستگاه وصل کرده است. این ماژول در گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیسکلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم هیبریدی ۳ برابری خواهد بود.

گلکسی اس ۲۱ الترا دوربین قدرتمندتری خواهد داشت. رده بالاترین پرچمدار سامسونگ برای افزایش امکانات زوم از یک دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری و یک دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۱۰ برابری بهره می‌برد. این گوشی همچنین یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. یک سیستم فوکوس خودکار لیزری هم به مدل الترا اضافه می‌شود تا فوکوس خود را بهبود بخشیده و شرایط عکاسی در محیط‌های کم‌نور را بهتر کند.

خانواده گلکسی اس ۲۱ احتمالا در تاریخ ۲۵ دی معرفی می‌شود. انتظار داریم گلکسی اس ۲۱ با قیمت پایه ۸۴۹ تا ۸۹۹ دلاری، گلکسی اس ۲۱ پلاس با قیمت پایه ۱۰۴۹ تا ۱۰۹۹ دلاری و گلکسی اس ۲۱ الترا با قیمت پایه ۱۲۴۹ تا ۱۲۹۹ دلاری به بازار بیاید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۹/۲۶
قاب عقبِ S21↶پلاستیك
قاب عقب Sپلاس↶شیشه