خانهاخبار
آموزش: چگونه ظاهر آیفون خود را در iOS 14 دگرگون کنیم؟

آموزش: چگونه ظاهر آیفون خود را در iOS 14 دگرگون کنیم؟

در این مطلب می‌خواهیم روش تغییر آیکون‌های سیستم عامل آی او اس 14 را با هم مرور کنیم.
۱۳۹۹/۹/۲۸

ویجت‌ها به عنوان یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین قابلیت آی او اس 14 در کوتاه ترین زمان ممکن به عنوان یکی از ویژگی‌های محبوب آن به حساب آمده است. اما اپل باز هم پا را فراتر گذاشته و امکان تغییر آیکون‌ها و ایجاد ظاهری جدید برای محیط سیستم عامل آي او اس را در اختیار کاربران آيفون‌ها قرار داده است. در این مطلب می‌خواهیم چگونگی ایجاد تغییر در آیکون‌های برنامه‌ها را با هم مرور کنیم. اما پیش از شروع، باید بدانید که آيفون شما حتما باید روی یکی از نسخه‌های آی او اس 14 باشد. در غیر این صورت امکان انجام چنین کاری وجود نخواهد داشت و در قدم اول، باید آیفون خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.

به عنوان یکی از نکته‌های مهم، باید بگوییم که تغیر آيکون برنامه‌ها در آی او اس 14.3 کمی راحت‌‌تر شده و پیشنهاد ما به شما قبل از انجام هر کاری، آپدیت به iOS 14.3 است. به این ترتیب برای تغییر آیکون‌ها، نیاز نیست تا اپلیکیشن Shortcuts را هر دفعه باز کنید.

مراحل ایجاد تغییرات و انتخاب آیکون‌های مختلف برای اپلیکیشن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد:

در این آموزش، ما می‌خواهیم آیکون اپلیکیشن Clock را تغییر دهیم. به این منظور از آیکون‌های رایگان وب سایت icons8 استفاده می‌کنیم. برای ذخیره تصاویر کافی است تا انگشت خود را روی آن نگه داشته و از منوی باز شده، گزینه Add to Photos را انتخاب کنید.

image

 

اما یک راه بهتر برای ایجاد تغییر در کلیه آیکون‌ها، خرید بسته‌های آیکون از وب سایت‌های مختلف است که برخی از این بسته‌ها را با مراجعه به این لینک، می‌توانید مشاهده و در صورت تمایل، آن‌ها را خریداری کنید.

حالا که تصویر آیکون مورد نظر را در اختیار دارید، اپلیکیشن Shortcuts را باز کرده و وارد آن شوید. اگر این اپلیکیشن روی آيفون شما وجود ندارد، می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

پس از دانلود، نصب و باز کردن اپلیکیشن Shortcuts، روی آيکون + در قسمت منوی بالایی ضربه بزنید، در صفحه جدید Add Action را انتخاب کنید، عبارت Open app را در نوار جستجو تایپ کرده، روی آیتم پیدا شده ضربه بزنید و در نهایت روی عبارت آبی رنگ Choose ضربه بزنید.

image

 

حالا نوبت به آن رسیده است تا آیکون اپلیکیشن مورد نظر را از لیست انتخاب کنید. سپس روی آیکون سه نقطه در منوی بالایی ضربه بزنید، روی Shortcut Name در قسمت بالای صفحه ضربه زده و عبارت Clock را داخل آن وارد کنید. در نهایت گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.

image

 

مجددا روی کادر Shortcut Name ضربه بزنید و عبارت Clock را درون آن تایپ کنید. حالا روی آیکون کناری این کادر ضربه بزنید و از منوی باز شده، Choose Photo را انتخاب کنید.

image

 

حالا کافی است تا عکس دانلود شده را انتخاب کنید، روی Add ضربه بزنید و در نهایت Done را انتخاب کنید تا آیکون ایجاد شده به صفحه هوم اسکرین آيفون شما اضافه شود.

image

 

حالا با مراجعه به صفحه هوم آیفون، می‌‌توانید آيکون ایجاد شده را مشاهده کنید. با طی کردن مراحل بالا، می‌توانید آیکون تمام اپلیکیشن‌ها را به این صورت تغییر داده و مطابق میل خود درآورید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۳۹۹/۹/۲۸
من خودم الان ایفون 11 دارم. گاهی حس میکنم محیطش یکنواخت شده برام
خداوکیلی این کارا سخته
قبلا یه سامسونگ داشتم هزاران تا تم واسش بود
میریختی صفا میکردی همه آیکونا عوض میشد!