خانهاخبار
برای تبدیل شدن به یک هوادار واقعی برند اپل، چقدر باید هزینه کنید؟

برای تبدیل شدن به یک هوادار واقعی برند اپل، چقدر باید هزینه کنید؟

گزارشی جدید، یک موضوع جالب را برای طرفداران برند اپل روشن کرده است.
۱۳۹۹/۹/۲۵

به گزارش CNN، تبدیل شدن به یک هوادار واقعی کمپانی اپل، هزینه بسیار زیادی را برای شما در پی خواهد داشت. اگر بخواهید بهترین مدل از دیوایس‌ها و لوازم جانبی ارائه شده توسط اپل را در سال جاری خریداری کنید، حدودا ۸۰ هزار دلار برای شما آب می‌خورد که هزینه‌ای بسیار بالا برای تعداد زیادی از افراد به حساب می‌آید.

به عنوان اولین مورد، به سراغ بهترین مدل آیفون در سال 2020، یعنی آیفون 12 پرو مکس می‌رویم که از نمایشگری 6.7 اینچی و دوربین‌هایی فوق‌العاده به همراه بیشترین ظرفیت باتری بهره‌مند است. خرید این محصول به همراه سرویس Apple Care پلاس، یک عدد کیس مگ سیف سیلیکونی به همراه شارژر مگ سیف برای شما 1700 دلار را در پی خواهد داشت. حالا به سراغ گران ترین محصول اپل، یعنی مک پرو می‌رویم. این دیوایس در ابتدایی ترین مدل، 6000 دلار قیمت دارد. اما هوادار واقعی برند اپل، باید بتواند هر چیزی که دوست دارد را بخرد. پس بیایید این دستگاه را با بالاترین کانفیگ ممکن، یعنی پردازنده 28 هسته‌ای اینتل زئون با توان 2.5 گیگاهرتز، 1.5 ترابایت رم، 8 ترابایت حافظه داخلی و نمایشگر 32 اینچی Pro Display XDR با کیفیت Retina 6K شخصی سازی کنیم. به این ترتیب برای خرید آن، باید 62 هزار دلار پرداخت نمایید.

image

 

برای این که تبدیل به یک طرفدار واقعی برند اپل شوید، باید بهترین مک بوک را نیز در اختیار داشته باشید. این محصول در حال حاضر با پردازنده هشت هسته‌ای نسل نهم Core i9 اینتل با توان 5.0 گیگاهرتز و رم 64 گیگابایتی برای شما 2800 دلار آب می‌خورد. اما اگر لوازم جانبی مانند ماوس بی‌سیم و کیس چرمی را نیز به آن اضافه کنیم، عدد یاد شده به 9000 دلار می‌رسد.

به گزارش CNN، گران قیمت ترین مدل اپل واچ، به نسخه هرمس با بدنه استیل و سایز 44 میلیمتری و بند سیاه رنگ Single Tour Deployment Buckle مربوط می‌شود که به همراه سرویس اپل کِر پلاس، 1648 دلار برای شما هزینه در بر خواهد داشت. آخرین نسل از آیپد پرو 12.9 اینچی با حافظه داخلی 1 ترابایتی، به همراه نسل دوم قلم اپل پنسل، یک کیبورد، یک کیس محافظ، یک کوله به همراه سرویس اپل کِیر پلاس، معادل 2583 دلار برای شما آب می‌خورد.

به یاد داشته باشید که در این مطلب، ما فرض را بر این گذاشته‌ایم که شما طرفدار پر و پا قرص برند اپل بوده و اوضاع مالی شما نیز بسیار خوب است! به این ترتیب در حالی که با خرید آيفون 12 پرو مکس به محصولی مانند آن دیگر نیازی نیست، اما هوادار برند اپل بودن، داستان‌های خود را داشته و باید آخرین نسل از آیپاد تاچ را نیز خریداری کنید. این محصول به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی، یک کیس محافظ و سرویس اپل کِیر پلاس برای شما هزینه‌ای معادل 488 دلار را در بر خواهد داشت. حالا که مجددا صحبت از آیفون 12 پرو مکس به میان آمد، باید به بهترین هدفون بی سیم اپل، یعنی ایرپادز پرو نیز اشاره کنیم. اما زمانی که نام ایرپادز به میان می‌آید، ناخودآگاه یاد آخرین محصول اپل، یعنی ایرپادز مکس می‌افتیم که به تازگی وارد دنیای تکنولوژی شد. برای خرید نسخه بیمه شده آن، باید 608 دلار هزینه کنید.

مطمئنا برای ادامه این راه، نیاز هست تا گران قیمت ترین اسپیکر تولید شده توسط اپل را نیز خریداری کنید. به این ترتیب باید 338 دلار برای خرید آن آماده کنید و به فروشنده پرداخت نمایید.

به منظور تصاحب بهترین مدل اپل تی وی به همراه بیمه، باید 228 دلار هزینه کنید و در نهایت، برخورداری از پکیج کامل Apple One که شامل اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس، اپل فیتنس پلاس و دو ترابایت فضای آیکلاد می‌شود، برای شما هزینه‌ای معادل 360 دلار را در پی خواهد داشت.

حال اگر هزینه‌های اعلام شده را روی هم رفته حساب کنیم، با رقم 79 هزار و 876 دلار روبرو می‌شویم که اگر آن را بر حسب نرخ دلار امروز، یعنی 25 هزار و 900 تومان محاسبه کنیم، متوجه می‌شویم که یک فرد ایرانی برای تبدیل شدن به طرفدار اصلی محصولات برند اپل، باید حدودا دو میلیارد و هفتاد میلیون تومان هزینه کند!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Amir

۱۳۹۹/۹/۲۶
حالا ما به جهنم خود اونوریا حاضرا همچین پولی بدن
پول یه موستانگ با مخلفات

farbod

۱۳۹۹/۹/۲۵
چی میگی ، هوادار باشی نیازی نیست هیچکودوم رو بگیری ، هوادار سامسنگ باید یخچال بگیره یا هوادار فوتبال باید تیم بگیره ؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۹/۹/۲۵
فکر نکنم که بهترین و پولدارترین طرفداران هم همه ی وسایل رو داشته باشند !

sz2005

۱۳۹۹/۹/۲۵
بیشتر بخاطر مک اینقد زیاد شده ولی بازم هم برای ما فوق گرون و برای خارجی ها هم گرونه