خانهاخبار
گزارش: سامسونگ می‌خواهد در سال 2021 چهار موبایل تاشو معرفی کند

گزارش: سامسونگ می‌خواهد در سال 2021 چهار موبایل تاشو معرفی کند

خبرگزاری کره‌ای ETNews در گزارش جدیدی مدعی شده که سامسونگ در نظر دارد تا در سال 2021 از چهار تلفن هوشمند تاشو پرده بردارد.
۱۳۹۹/۹/۲۴

تاکنون شایعات زیادی درباره خط تولید محصولات تاشوی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ منتشر شده، و تقریبا همه باور دارند که این غول فناوری کره‌ای در سال آینده حداقل سه موبایل تاشو معرفی خواهد کرد. حالا خبرگزاری کره‌ای ETNews در گزارشی اعلام کرده که سامسونگ در اصل چهار گوشی تاشو در دست تولید دارد.

این منبع مدعی است که این دستگاه‌ها شامل دو مدل از گلکسی زد فولد ۳ و دو مدل از گلکسی زد فلیپ ۲ خواهند بود. ETNews می‌گوید هر چهار دستگاه از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کنند، و این اتفاق با توجه به ترند فراگیری نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی دیگر چندان عجیب نیست.

این خبرگزاری به تفاوت‌های اصلی این چهار دستگاه اشاره نکرده، اما اظهار می‌کند که دو مدل گلکسی زد فلیپ توان و قابلیت‌های متنوعی خواهند داشت. عرضه این محصولات به این زودی صورت نمی‌گیرد، چون ETNews اعلام کرده که هر چهار دستگاه در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند. بنابراین در مراسم رونمایی از گلکسی S21 نباید منتظر آن‌ها باشیم.

پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ سه موبایل تاشو معرفی می‌کند و این محصولات گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فولد لایت و گلکسی زد فلیپ ۲ خواهند بود. در این گزارش جدید همچنین گفته شده که سامسونگ مشغول توسعه موبایلی با طراحی رول‌شونده است، ولی این دستگاه در برنامه سال ۲۰۲۱ آن‌ها قرار ندارد. ظاهرا موبایل رول‌شونده سامسونگ برخلاف اوپو ایکس ۲۰۲۱ نه محور افقی بلکه از محور عمودی بسط می‌یابد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سجاد

۱۳۹۹/۹/۲۵
بنظرم بجای تاشو کشویی ایده بهتریه