خانهاخبار
اطلاعات جدیدی درباره موبایل رول‌شونده، پرچمدار و تلفن اقتصادی ال‌جی فاش شد

اطلاعات جدیدی درباره موبایل رول‌شونده، پرچمدار و تلفن اقتصادی ال‌جی فاش شد

ال‌جی در نیمه نخست سال 2021 از سه تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد که حالا خبرگزاری ETNews اطلاعات تازه‌ای را درباره آن‌ها فاش کرده است.
۱۳۹۹/۹/۲۴

ال‌جی در تلاش برای احیای کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود حداقل با سه محصول کلیدی وارد سال ۲۰۲۱ می‌شود. بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری کره‌ای ETNews، این شرکت در نیمه نخست سال آینده میلادی از یک موبایل اقتصادی، یک موبایل رول‌شونده و یک پرچمدار عادی رونمایی خواهد کرد.

موبایل رول‌شونده ال‌جی که از آن با نام LG Rollable یاد می‌شود نمایشگری ۶.۸ اینچی خواهد داشت که می‌تواند تا ۷.۴ اینچ بسط یابد. این افزایش شاید آن‌قدرها زیاد به نظر نرسد، ولی طراحی دستگاه چیزی است که آن را جذاب می‌کند و ظاهرا بخشی از مشکلات گوشی‌های تاشو را مرتفع خواهد ساخت. LG Rollable انگار از موبایل‌های تاشو ظریف‌تر و سبک‌تر خواهد بود، و در عین حال چین‌خوردگی و ردِ تا نخواهد داشت.

image

اگر ال‌جی به برنامه احتمالی اعلام‌شده برای عرضه این گوشی رول‌شونده در ماه مارس ۲۰۲۱ پایبند بماند، این محصول به نخستین تلفن هوشمند رول‌شونده دنیا از سوی یکی از بازیگران بزرگ بازار تبدیل می‌شود. پیش‌تر اوپو هم از گوشی جدیدی با طراحی رول‌شونده رونمایی کرده بود ولی در نهایت اعلام کرد که آن را روانه بازار مصرفی نمی‌کند.

طراحی عجیب و غریب LG Rollable می‌تواند برای بسیاری از طرفداران این شرکت بیگانه باشد، برای همین کره‌ای‌ها قصد دارند تا رضایت طرفداران سنتی خود را با دستگاه دیگری جلب کنند. LG Rainbow اولین پرچمدار ال‌جی در سال ۲۰۲۱ خواهد بود که ظاهری شبیه LG Velvet خواهد داشت اما در اصل جای خالی LG V70 را پر می‌کند. گفته شده که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و از قلم Wacom پشتیبانی می‌کند. اگر سامسونگ امسال نسل جدیدی از سری گلکسی نوت را عرضه نکند، این خانواده می‌تواند بازار را در دست بگیرد و گزینه جذابی برای طرفداران قلم باشد. انتظار داریم این گوشی را در ماه مارس ۲۰۲۱ ببینیم.

در نهایت، تلفن هوشمند خوش قیمتی به نام LG Q83 در راه است که از 5G پشتیبانی می‌کند و احتمالا در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. این گوشی شاید به اندازه دو محصول دیگر ال‌جی جذاب نباشد، ولی نسل پنجم ارتباطات را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که نمی‌خواهند برای دسترسی به 5G زیاد هزینه کنند. فعلا تاریخ عرضه مشخصی برای این تلفن هوشمند اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)