خانهاخبار
آیا جانی آیو مدیر عامل فراری خواهد شد؟

آیا جانی آیو مدیر عامل فراری خواهد شد؟

زمزمه‌هایی در مورد ایجاد تغییرات در کمپانی Ferrari به گوش می‌رسد.
۱۳۹۹/۹/۲۴

مدیر مالی شرکت اپل، آقای Luca Maestri و مدیر ارشد سابق بخش طراحی این کمپانی با نام جانی آیو، طبق گزارش جدیدی از سوی رویترز به عنوان کاندیدهای مدیر عاملی شرکت ماشین سازی فراری انتخاب شده‌اند.

مدیر عامل این کمپانی؛ آقای Louis Camilleri هفته گذشته به دلایل شخصی، از سمت خود کنار رفت و از آن زمان، حرف و حدیث‌هایی در مورد آقایان لوکا ماستری و جانی آیو پیرامون جانشین شدن‌شان به گوش می‌رسد. از طرف دیگر، نام مدیر عامل قبلی اپراتور Vodafone، آقای Vittorio Colao نیز از گوشه و کنار به سمع و نظر خبرنگاران رسیده است. اما به گزارش رویترز و به نقل از یکی از نزدیکان آقای کولائو، این خبر کاملا بی پایه و اساس است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آقای ماستری یا آیو، تمایلی برای انتخاب‌شان در این سمت از خود نشان می‌دهند یا خیر. آقای ماستری از سال 2014 به عنوان مدیر مالی شرکت اپل ایفای نقش می‌کند و پیش از آن، در سمت کنترل کننده اوضاع شرکت از او استفاده می‌شد. جانی آیو نیز در سال 2019، با هدف راه اندازی شرکت اختصاصی خود با نام LoveFrom، شرکت اپل را ترک کرد. اما مدعی شد که اپل به عنوان یکی از مشتریان درجه یک باقی خواهد ماند.

image

 

انتخاب مدیران شرکت اپل در نقش مدیر عامل کمپانی‌های دیگر، رسمی است که تا به حال نیز وجود داشته و چنین اتفاقی، تعجب بر انگیز به نظر نمی‌رسد. آقای جانی سروجی، معاون ارشد بخش تولید تراشه کمپانی اپل در سال 2019، به عنوان یکی از کاندیدهای مدیر عاملی در شرکت اینتل انتخاب شده بود. اما این عنوان مدتی بعد توسط آقای Bob Swan تسخیر شد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آقایان ماستری و جانی آیو، چه صحبت‌‌هایی در این مورد به میان آورده و نظرشان به عنوان کاندید شدن برای مدیر عاملی در کمپانی فراری را چگونه ابراز خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)