خانهاخبار
ظرفیت شارژر خانواده اس 21 سامسونگ مشخص شد

ظرفیت شارژر خانواده اس 21 سامسونگ مشخص شد

حدودا یک ماه تا موعد رونمایی از سری Galaxy S21 زمان باقی مانده است.
۱۳۹۹/۹/۲۴

یکی از گزارش‌های اخیر رگولاتوری حاکی از آن است که که آداپتور شارژر، از درون جعبه پرچمداران جدید سامسونگ حذف خواهد شد. به نظر می‌رسد که چنین اقدامی، تحت تأثیر آيفون‌های 2020 صورت پذیرفته است. همان طور که می‌دانید، اپل در خانواده آيفون 12 نیز چنین حرکتی را انجام داد و آداپتور شارژر از درون جعبه محصولات این سری حذف شد.

image

 

وب سایت My Smart Price طبق اعلام یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به نام Ishan Agarwal، مدعی شده است که چنین اقدامی از سوی سامسونگ انجام خواهد شد. البته احتمالا این برند کره‌ای در برخی کشورها مانند فرانسه و برزیل، مجبور خواهد شد تا آداپتور شارژر را درون جعبه قرار دهد.

مانند کمپانی اپل، احتمالا سامسونگ نیز این تصمیم را به دلیل آسیب‌های زیست محیطی اتخاذ کرده است! این اتفاق هنوز هم باعث عصبانیت برخی مشتریان می‌شود. همچنین به محض رونمایی از آیفون 12 و عدم وجود آداپتور شارژر در جعبه آن، محصولات این خانواده توسط برند سامسونگ مورد تمسخر قرار گرفتند.

همچنین ممکن است سامسونگ، یکی دیگر از تصمیمات شرکت اپل را مجددا اجرایی کرده و در واقع از آن تقلید کند. کوپرتینویی‌ها پس از حذف آداپتور شارژر و هدفون از جعبه آیفون‌های جدید، قیمت هدفون‌ها و شارژرهای خود را کاهش دادند و در کنار آن، آداپتور شارژر 18 واتی، جای خود را به آداپتور شارژر 20 واتی داد.

گزارشی که امروز منتشر شده، حاکی از آن است که سامسونگ در نظر دارد تا به همراه معرفی خانواده اس 21، از شارژر جدید 30 واتی نیز رونمایی کند که قیمت آن، معادل شارژر 25 واتی خواهد بود که در حال حاضر در اختیار خریداران قرار گرفته است.

پیش‌تر شایعه شده بوده که محصولات سری اس 21 با شارژرهای 25 واتی عرضه خواهند شد و در کنار آن، از تکنولوژی شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند که برای بهره‌مندی از آن، باید آداپتور مربوطه را جداگانه خریداری نمایید.

image

 

منبع منتشر کننده این خبر همچنین مدعی شده است که گلکسی اس 21 اولترا، با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن معرفی خواهد شد. البته بر خلاف سری نوت، اثری از درگاهی برای قرارگیری قلم اس پن درون آن وجود نخواهد داشت.

از آن جا که حمل قلم S Pen برای کاربران به عنوان یک معضل جدید به حساب خواهد آمد، لذا مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا از مدل جدید کیس‌های Silicon Cover و Clear View نیز رونمایی کنند که محفظه‌ای برای قرارگیری قلم اس پن روی آن‌ها در نظر گرفته شده است.

در انتهای این گزارش آمده است که سامسونگ قصد دارد تا به همراه مدل‌های مختلف گلکسی اس 21، نسل جدیدی از قاب‌های محافظ با نام‌های زیر را نیز معرفی کند:

  • Clear View Cover
  • Led Cover
  • Led View Cover
  • Silicone Case
  • Leather Cover
  • Protective Standing Cover
  • Clear Protective Cover
  • Clear Standing Cover
  • Clear Cover

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سجاد

۱۳۹۹/۹/۲۵
واقعا چه فرقی داره بازم که باید شارژر خرید که به محیط زیست آسیب میزنه به قول خودشون?