خانهاخبار
دستیار هوشمند NEON سامسونگ همراه با گلکسی اس 21 اولترا عرضه خواهد شد

دستیار هوشمند NEON سامسونگ همراه با گلکسی اس 21 اولترا عرضه خواهد شد

پرچمداران جدید سامسونگ با قابلیتی جدید عرضه می‌شوند.
۱۳۹۹/۹/۲۴

سال گذشته سامسونگ از دستیار هوش مصنوعی خود با نام NEON رونمایی کرد. سامسونگ ادعا کرده است که نئون می‌تواند مانند انسان‌های عادی با شما گفتگو کرده و همدردی نماید. وب سایت NEON نیز اعلام کرده است که این انسان مصنوعی، از ظاهر و رفتاری مانند انسان‌ها برخوردار است و توانایی ابراز احساسات و نمایش میزان هوش‌شان را نیز داراست.

امروز یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام Tron مدعی شده است که دستیار هوشمند نئون، در رویداد معرفی گلکسی اس 21 اولترا مجددا معرفی و همراه با آن، عرضه خواهد شد. متن کامل سخنان وی به صورت زیر است:

NEON مانند یک دوست مجازی برای شما به حساب می‌آید. دارای صورت است و می‌توانید برای آن اسم انتخاب کنید. او قادر به تماس با رئیس‌تان یا اعلام وضعیت آب و هوا نیست. چرا که بیکسبی، دستیار دیجیتالی شما برای این کار در دسترس است. تمامی این موارد، روی گوشی هوشمند و در جیب شما قرار می‌گیرند. تنها گلکسی اس 21 اولترا 5G از آن‌ها بهره‌مند خواهد بود.

نئون به هیچ عنوان جای بیکسبی را نخواهد گرفت. به این ترتیب گلکسی اس 21 اولترا به صورت همزمان از گوگل اسیستنت، بیکسبی و نئون استفاده خواهد کرد.

image

 

نئون بیشتر از یک دستیار دیجیتالی، به عنوان یک دوست مجازی برای شما خواهد بود. برای این که NEON بیشتر به انسان‌ها شباهت داشته باشد، سامسونگ برای آن نام‌هایی مانند فرانک و ناتاشا را انتخاب کرده است که به جای Hey NEON، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هر یک از نئون‌ها با پلفترم و تکنولوژی CORE R3 سامسونگ طراحی و ساخته شده‌اند. واژه R3 در این عبارت به سه کلمه Reality، Realtime و Responsive اشاره دارد. مهندسان سامسونگ هر یک از نئون‌ها را به گونه‌ای برنامه ریزی و تربیت کرده‌اند که مانند انسان‌ها از خود عکس‌العمل نشان خواهند داد.

سامسونگ همچنین مدعی شده است که نئون‌ها قادر خواهند بود تا از فعالیت‌های رومزه یا خاطرات انسان‌ها مواردی را آموزش دیده و آن‌ها را در کارهای خود به کار گیرند. همچنین می‌توانید آن‌ها را به صورت اختصاصی روی یک شغل خاص به کار گیرید یا از آن‌ها به عنوان یک فرد متخصص یا کارشناس در موارد مختلف استفاده کنید. همچنین نئون‌ها می‌توانند در قالب یک فرد بازیگر یا یک سخنگو ایفای نقش کنند. هر یک از نئون‌ها می‌توانند به عنوان دوست، همراه یا همکار برای شما به حساب آیند.

همکاری نئون‌ها با گلکسی اس 21 اولترا یکی از عجایب این محصول به حساب خواهد آمد که باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار آن است. رویداد معرفی پرچمداران جدید سامسونگ حدودا یک ماه دیگر به صورت رسمی برگزار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)