خانهاخبار
رندر کیس محافظ گلکسی A72 5G از وجود دوربین پنچ‌گانه خبر نمی‌دهد

رندر کیس محافظ گلکسی A72 5G از وجود دوربین پنچ‌گانه خبر نمی‌دهد

علی‌رغم آن‌که پیش در گزارش‌ها گفته شده بود که گلکسی A72 5G دوربین پنج‌گانه خواهد داشت، ولی حالا رندرها از شرایط متفاوتی برای این گوشی خبر می‌دهند.
۱۳۹۹/۹/۲۳

گلکسی A72 5G چند وقتی است که در خبرها دیده نشده، ولی به نظر می‌رسد که حداقل یکی از شرکت‌های تولیدکننده کیس محافظ به قالب‌های این دستگاه دسترسی یافته یا ابعاد دقیق آن را دریافت کرده است. بر اساس رندرهای منتشره از کیس محافظ گلکسی A72 دستگاهی را می‌بینیم که تعداد لنزهای دوربین آن کمتر از گزارش‌های قبلی است.

ظاهرا گلکسی A72 5G ماژول دوربینی مستطیلی با چهار سنسور و یک فلش LED دارد. اگر این رندرها درست باشد، برخلاف انتظار شاهد حضور دوربین پنچ‌گانه در این محصول نخواهیم بود و احتمالا برای اولین بار لرزشگیر اپتیکال را روی یکی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ نخواهیم دید.

image

اگر به سایر بخش‌های این دستگاه دقت کنیم، دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. در پایین شکاف بلندگو، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را می‌بینیم. طراحی بخش جلویی گلکسی A72 مشابه مطابق ترند اخیر سامسونگ است؛ یعنی حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه قرار گرفته که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

فعلا اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این گوشی در دسترس نیست، ولی اگزینوس ۱۰۸۰ می‌تواند گزینه جذابی برای تامین توان گلکسی A72 5G باشد. افزون بر این، هنوز نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند دقیقا در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، اما نیمه نخست سال ۲۰۲۱ گزینه محتملی برای رونمایی از آن است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)