خانهاخبار
رندرهای اوپو فایند X3 پرو جلو و عقب این دستگاه را نشان داد

رندرهای اوپو فایند X3 پرو جلو و عقب این دستگاه را نشان داد

در گزارشی تازه شاهد افشای رندرهای کامپیوتری پرچمدار آتی اوپو هستیم و در این تصاویر می‌توانیم ماژول دوربین Find X3 Pro را ببینیم.
۱۳۹۹/۹/۲۳

چند روز پیش در گزارشی بخشی از مشخصات کلیدی پرچمدار ۲۰۲۱ اوپو را به اطلاع شما رساندیم. حالا گزارش دیگری منتشر شده که حاوی اولین رندرها از اوپو فایند ایکس ۳ پرو است. دستگاهی که در این تصاویر می‌بینیم در بخش جلویی شبیه فایند ایکس ۲ پرو است؛ یعنی نمایشگری با لبه‌های خمیده و حفره‌ای در گوشه بالای سمت چپ صفحه دارد که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

image

تغییرات اصلی در قاب عقب مشاهده می‌شود، چون دیگر خبری از ماژول دوربین عمودی ایکس ۲ پرو نیست و حالا ماژولی مربعی با لبه‌های گرد را می‌بینیم. در این ماژول چهار سنسور و یک فلش LED قرار گرفته است. یکی از دوربین‌ها دو حلقه نقره‌ای دارد و پایین آن سنسور بسیار کوچک‌تری تعبیه شده که احتمالا مربوط به دوربین ماکرو است. در سمت راست این دو سنسور هم دو سنسور دیگر دیده می‌شوند.

قاب عقب اوپو فایند ایکس ۳ پرو از شیشه ساخته شده و لبه‌های خمیده دارد. در شایعات قبلی آماده بود که این گوشی نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. دستگاه مذکور با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار می‌آید.

پیکربندی دوربین فایند ایکس ۳ پرو شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 است که یکی در نقش دوربین اصلی و دیگری در نقش دوربین فوق عریض ظاهر می‌شود. این گوشی همچنین یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور ۳ مگاپیکسلی ماکرو خواهد داشت.

پرچمدار آتی اوپو انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گفته شده که اوپو الگوریتم شارژ ۶۵ واتی خود را بهینه‌سازی کرده، بنابراین سرعت شارژ این دستگاه نسبت به نسل قبل بیشتر خواهد بود. اوپو فایند ایکس ۲ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و پوسته ColorOS 11 وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)