خانهاخبار
اطلاعات ردیاب گلکسی اسمارت تگ سامسونگ منتشر شد

اطلاعات ردیاب گلکسی اسمارت تگ سامسونگ منتشر شد

محصول جدید این کمپانی کره‌ای در حال توسعه است.
۱۳۹۹/۹/۲۳

چندی است که مانند کمپانی اپل و محصول جدید آن با نام AirTag، خبرهایی در مورد ردیاب اشیاء سامسونگ با نام Galaxy Smart Tag شنیده می‌شود. پیش تر عنوان شده بود که این محصول با شماره ساخت EI-T5300 همراه خواهد بود و حالا با نزدیک شدن به رویداد معرفی خانواده اس 21 سامسونگ، اطلاعات دقیق‌تری از آن به مرور در رسانه‌ها نقل می‌شود.

image

 

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا اطلاعات منتشر شده در مورد این محصول را کنار یکدیگر گذاشته و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. موسسه کره‌ای که مسئولیت اعطای گواهی تأیید را بر عهده دارد، تصاویر شماتیکی از محصولی با شماره ساخت EI-T5300 را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد که ردیاب گلکسی اسمارت تگ، یک وسیله با ارتفاع کم است که به یک باتری تک و قابل تعویض سه ولتی CR2032 مجهز است. طبق توضیحاتی که مسئولان سامسونگ در مورد آن اعلام داشته‌اند، این ردیاب به یک دکمه برای پیدا کردن گوشی هوشمند یا پخش صدای بلند مجهز است.

 

در حال حاضر، همه ما می‌دانیم که ردیاب یاد شده با کلیه وسایلی که از قابلیت SmartThings Find بهره می‌برند، سازگار است. اما سوالی که در اذهان ما شکل گرفته است، نحوه ردیابی و عملکرد آن است. تا آن جا که تحقیقات ما نشان می‌دهد، محصولی با شماره ساخت EI-T5300 به یک دیوایس مجهز به Bluetooth LE مربوط می‌شود و احتمالا این بدان معناست که فناوری‌هایی مانند UWB، LTE و GPS توسط آن پشتیبانی نخواهد شد.

البته از آن جا که ردیاب Galaxy Smart Tag سامسونگ برای نسخه 5.1 بلوتوث موفق به دریافت تأییدیه شده است، لذا کمبود عوامل یاد شده آن چنان که باید و شاید موضوع مهمی به حساب نمی‌آید. چرا که بلوتوث نسخه 5.1 به کاربران اجازه ردیابی و ارتباط میان اجزای داخلی منزل را می‌دهد.

 

برخی اسناد به تأیید نرسیده همچنین حاکی از آن است که محصول جدید سامسونگ با نام Galaxy Smart Tag در دو رنگ سیاه و کرم رنگ معرفی و روانه بازار خواهد شد. از لحاظ ارزش گذاری، پیش بینی شده است که این محصول با قیمت 15 یا 20 یورویی همراه باشد.

طبق گمانه زنی‌ها، احتمالا در رویداد معرفی خانواده گلکسی اس 21، شاهد رونمایی از گلکسی اسمارت تگ نیز خواهیم بود که احتمالا چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه چنین اتفاقی روی خواهد داد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)