خانهاخبار
ظرفیت حافظه و رنگ بندی سری اس 21 سامسونگ تأیید شد

ظرفیت حافظه و رنگ بندی سری اس 21 سامسونگ تأیید شد

خانواده S21 سامسونگ حدودا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۲۳

به تازگی، شایعات و حرف و حدیث‌هایی در مورد ظرفیت حافظه و رنگ بندی محصولات سری اس 21 سامسونگ در رسانه‌های خبری مطرح شد. مسئولان وب سایت WinFuture.de گزارش داده‌اند که برخی خرده فروش‌های کشور آلمان، اطلاعات و جزئیاتی در مورد پرچمداران جدید سری اس سامسونگ دریافت کرده‌اند که ظرفیت حافظه و رنگ بندی آن‌ها را مشخص کرده است.

کوچک ترین عضو این خانواده، یعنی گلکسی اس 21 با دو حافظه 128 و 256 گیگابایتی در رنگ‌های خاکستری، سفید، صورتی و بنفش عرضه خواهد شد.

image

 

عضو متوسط این سری، یعنی گلکسی اس 21 پلاس نیز با حافظه 128 و 256 گیگابایتی در سه رنگ نقره‌ای، سیاه و بنفش در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

image

 

در نهایت بزرگ ترین عضو این خانواده، یعنی گلکسی اس 21 اولترا با حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی، تنها با دو رنگ نقره‌ای و سیاه همراه خواهد بود.

image

 

همچنین خبرهایی مبنی بر پشتیبانی گلکسی اس 21 اولترا از قلم اس پن (S Pen) نیز از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد. به این ترتیب و از آن جا که در طراحی این محصول، محفظه‌ای برای قرارگیری قلم درون آن تعبیه نشده است، لذا باید شاهد معرفی قاب‌های Silicone Cover و Clear View جدیدی باشیم که در آن، محفظه‌ای برای قلم S Pen نیز در نظر گرفته شده است.

برخی شواهد و قراین حاکی از آن است که خانواده اس 21 سامسونگ در تاریخ چهاردهم ژانویه مصادف با بیست و پنجم دی ماه به دنیای تکنولوژی معرفی شده و در ماه فوریه نیز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. اما هنوز هیچ سند و مدرک رسمی در این مورد یافت نشده و مسئولان سامسونگ، هنوز اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده‌اند. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه روزی برای معرفی این محصولات از سوی مقامات کره‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)