خانهاخبار
تیزری جدید، بازگشت لپ تاپ‌های Vaio را نشان می‌دهد

تیزری جدید، بازگشت لپ تاپ‌های Vaio را نشان می‌دهد

یکی از برندهای مشهور لپ تاپ به زودی بازگشتی غرور آفرین خواهد داشت.
۱۳۹۹/۹/۲۳

تیزر جدیدی که در بخش هندی خرده فروشی آنلاین Flipkart منتشر شده، از بازگشت یکی از برندهای معروف دنیای لپ تاپ، یعنی برند وایو حکایت دارد. اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی سونی در سال 2014، بخش لپ تاپ شرکت خود را به فروش رساند. تا آن جا که به یاد داریم، لپ تاپ‌های وایو سونی همواره با نرم‌افزارهای بلا استفاده‌ای همراه بودند که تنها فضای هارد دستگاه را اشغال می‌کرد و از طرف دیگر، قیمت آن‌ها نیز در مقایسه با رقبا بسیار زیاد بود.

image

 

در این تیزر تصویری، عبارت Lighter than your past به معنای سبک‌تر از گذشته را مشاهده می‌کنیم و در ادامه آن نیز عبارت STAY TUNED FOR MORE نوشته شده که به معنای بازگشت لپ تاپ‌های Vaio به عرصه رقابت است.

همکاری با کمپانی هنگ کنگی NexstGo، این اجازه را می‌دهد تا لپ تاپ‌های وایو در کشورهای هنگ کنگ، سنگاپور، تایوان، ماکائو، خاور میانه و هند به راحتی خرید و فروش شده و خدمات آن نیز در اختیار کاربران و سفارش دهندگان قرار گیرد.

آخرین باری که حرف و حدیثی در مورد برند Vaio پیش آمد، سال 2017 بود که شایعات در مورد گوشی هوشمند Vaio Phone A شنیده می‌شد. البته این محصول به دلیل بیش از حد اقتصادی بودن، شانس زیادی برای فروش پیدا نکرد و در همان نطفه خفه شد!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)