خانهاخبار
ویدئوی مقایسه آیفون 12 پرو مکس و گلکسی اس 21 پلاس منتشر شد!

ویدئوی مقایسه آیفون 12 پرو مکس و گلکسی اس 21 پلاس منتشر شد!

محصول معرفی نشده سامسونگ، مورد مقایسه قرار گرفت!
۱۳۹۹/۹/۲۲

در حالی که مدت زمان زیادی از افشای ویدئوی زنده از گلکسی اس 21 پلاس در فضای مجازی نمی‌گذرد، حالا شاهد ویدئویی دیگر از این منبع منتشر کننده هستیم که گلکسی اس 21 پلاس را با نزدیک ترین رقیب آن، یعنی آیفون 12 پرو مکس مقایسه می‌کند.

البته در این فایل تصویری شاهد مقایسه قابلیت‌های این دو محصول با یکدیگر نیستیم و تنها از لحاظ ظاهر، ابعاد و سبک طراحی با یکدیگر مقایسه می‌شوند.

image

ماژول دوربین گلکسی اس 21 پلاس در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس از عرض کمتری برخوردار بوده، اما به همان نسبت فضای بیشتری از نظر ارتفاع را در پشت بدنه به خود اختصاص داده است. قطر لنزهای دوربین‌ها روی هر دو محصول به نظر می رسد که یکسان باشد و بد نیست بدانید که فضای اشغال شده توسط آن‌ها روی محصول اپل به دلیل برخورداری از حلقه‌های فلزی در اطراف‌شان، نسبت به گلکسی اس 21 پلاس بیشتر است.

بر خلاف ویدئوی قبلی، هیچ گونه صدایی روی این ویدئو وجود ندارد. البته همه چیز کاملا گویا است و نیازی به صدا برای توضیح وقایع حس نمی‌شود. مشخصات سخت‌افزاری دوربین‌های گلکسی اس 21 پلاس در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس روی کاغذ تقریبا برابر است. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که تصاویر گرفته شده توسط آن‌ها، چه تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهد داشت.

اگر می‌خواهید بدانید، باید بگوییم که هر دو محصول یاد شده از دوربین اصلی و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی بهره می‌برند. اما تفاوت اصلی آن‌ها در لنز تله فوتو خلاصه می‌شود.

اپل در محصول خود از لنز تله فوتو با زوم دو برابری استفاده کرده و این در حالی است که سامسونگ، لنز 64 مگاپیکسلی با زوم 1.2 برابری اپتیکال و زوم 3 برابری هایبرید را برای محصول جدید در نظر گرفته است.

image

کوپرتینویی‌ها در طراحی آیفون 12 پرو مکس از همان ناچ و بریدگی‌های نمایشگر که قبل‌تر در آیفون‌ها دیده بودیم، استفاده کرد. اما سامسونگ در سال‌های جاری سعی داشته تا تغییرات محسوسی را در این زمینه خلق کرده و این موضوع به وضوح قابل مشاهده است. زبان طراحی محصولات جدید سامسونگ بیش از پیش به آینده شباهت دارد و تنها یک حفره دایره‌ای شکل در قسمت بالای آن، برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

همچنین حاشیه‌های اطراف نمایشگر روی خانواده گلکسی اس 21 بسیار کم شده و سامسونگ نیز نام جدیدی برای این حاشیه‌ها در نظر گرفته و با عنوان Blade Bezels از آن‌ها یاد می‌کند.

با وجود این که اپل تصمیم گرفته تا از زبان طراحی تخت برای نمایشگر محصول جدید خود استفاده کند، اما سامسونگ مانند سنت پیشین، از لبه‌هایی خمیده در طراحی سری جدید اسمارت فون‌های خود بهره گرفته است. بیایید با هم نگاهی به ویدئوی مربوطه بیندازیم تا بیشتر با ظاهر گلکسی اس 21 پلاس آشنا شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۹/۲۲
ویدئو کیفیت نداره. کج و معوج هم نشان میده? دو اَبرقدرت را گذاشته روی میز توالت و قیاس می‌کنه