خانهاخبار
هوآوی روی رقیب جدیدی برای آیپد پرو با نمایشگر 120 هرتزی کار می‌کند

هوآوی روی رقیب جدیدی برای آیپد پرو با نمایشگر 120 هرتزی کار می‌کند

بر اساس گزارشی جدید، هوآوی مشغول کار روی تبلتی با نمایشگر 12.9 اینچی و نرخ نوسازی 120 هرتزی است که می‌خواهد سهمی از بازار تبلت‌ها را به دست آورد.
۱۳۹۹/۹/۲۲

با وجود این‌که در بازار تبلت‌ها اپل عملکرد بسیار بهتری نسبت به اکثر برندهای اندرویدی دارد، هوآوی معتقد است که هنوز می‌تواند جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی این بازار تثبیت کند. بر اساس گزارشی تازه، این شرکت حالا تبلتی جدید در راه دارد که قرار است به رقابت با آیپد پرو اپل و گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ برود.

منبع گزارش امروز مدعی است که تبلت جدید میت‌پد هوآوی از نمایشگری ۱۲.۹ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. گفته شده که این نمایشگر حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و فاقد دوربین سلفی حفره‌ای است. در نتیجه، می‌توانیم این احتمال را در نظر داشته باشیم که هوآوی بالاخره به استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر روی آورده باشد.

به‌علاوه، اعلام شده که تبلت بعدی هوآوی از سیستم عامل PadOS استفاده می‌کند که مبتنی بر سیستم عامل هارمونی ساخته شده و قرار است جایگزین EMUI 11 شود. این تبلت به احتمال زیاد از چیپست Kirin 9000 استفاده خواهد کرد و شاید همزمان با رونمایی از سری هوآوی P50 از راه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)