خانهاخبار
نخستین ویدیوی زنده از گلکسی S21 پلاس لو رفت

نخستین ویدیوی زنده از گلکسی S21 پلاس لو رفت

به‌دنبال انتشار اولین تصویر زنده و اولین ویدیوی مطبوعاتی، حالا نوبت به اولین ویدیوی زنده از سری گلکسی S21 رسیده تا این گوشی را از زوایای مختلف نشان دهد.
۱۳۹۹/۹/۲۲

اخبار و گزارش‌های مربوط به سری گلکسی اس ۲۱ شدت گرفته و هر هفته با اطلاعات، تصاویر و ویدیوهای جدیدی از این خانواده روبرو هستیم. چند روز پس از انتشار اولین تصویر زنده از گلکسی اس ۲۱ پلاس، حالا اولین ویدیوی زنده هم از این دستگاه به سطح اینترنت راه یافته و گوشی را از زوایای مختلفی نشان می‌دهد.

ویدیویی که در ادامه می‌بینید از سوی کانال یوتیوب Random Stuff 2 منتشر شده و در ۴ دقیقه گلکسی اس ۲۱ پلاس را به نمایش می‌گذارد. مهم‌ترین تغییرات ظاهری در این موبایل نسبت به گلکسی اس ۲۰ کاهش اندازه حاشیه‌های نمایشگر است. گلکسی اس ۲۱ پلاس نمایشگری ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که سامسونگ امسال می‌خواهد حاشیه‌های صفحه را در هر چهار طرف به حداقل برساند. این اتفاق از آن جهت اهمیت دارد که حاشیه‌های یکسان تاکنون فقط در آیفون، پیکسل 5 و سری P40 هوآوی در دسترس بود. به‌علاوه، این غول کره‌ای اکنون حاشیه‌های نمایشگر تخت خود را تا جایی پیش برده که مثالش قبلا مشاهده نشده بود.

image

احتمال داده می‌شود که سامسونگ این طراحی را در سری گلکسی اس ۲۱ با نام Blade Bezel معرفی کند. این شرکت حالا فاصله بسیار کمتری دارد تا بالاخره محصولی بسازد که به معنای واقعی کلمه از طراحی لبه-به-لبه استفاده کند.

همان‌طور که در گزارش‌های قبلی آمده بود، طراحی جدید دوربین در سری گلکسی اس ۲۱ واقعی است. گلکسی اس ۲۱ پلاس از دوربینی سه‌گانه استفاده می‌کند که احتمالا از گلکسی اس ۲۰ به این دستگاه آمده است. با این حال، انتظار داریم که بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری جالبی را روی آن ببینیم.

به گفته افشاگر معروف، Max Jambor، دستگاهی که در این ویدیو می‌بینیم محصولی مربوط به فاز پیش‌تولید PVT است. مدل نهایی گلکسی اس ۲۱ پلاس قاب عقب مات خواهد داشت. با این حال، ویدیوی حاضر اطلاعات و ایده خوبی نسبت به آن‌چه باید از گلکسی اس ۲۱ پلاس انتظار داشته باشیم در اختیار ما قرار می‌دهد.

منبع ویدیوی امروز مدعی است که تا پیش از انتشار این ویدیو حدود ۲ تا ۳ هفته با این دستگاه کار کرده است. افشاگر معروف، مکس واین‌باخ، باور دارد که این دستگاه محصولی از دسته گوشی‌های اپراتوری، احتمالا متعلق به T-Mobile یا Metro، است که به‌صورت محدود و برای آزمایش قابلیت‌های ارتباطی در اختیار آزمایش‌کنندگان قرار داده شده است.

دوربین گلکسی اس ۲۱ پلاس در این ویدیو آزمایش نمی‌شود، ولی منبع آن می‌گوید که از قابلیت‌های دوربین چندان شگفت‌زده نشده، چون رنگ‌ها در بعضی از عکس‌ها بیش از حد اشباع شده‌اند. یکی از نکات جالب این ویدیو اجرای بنچمارک گیک‌بنچ است. مدل حاضر ظاهرا از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و توانسته در آزمون‌های تک و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیازات ۱۱۱۵ و ۳۳۲۶ را به دست آورد.

سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی اس ۲۱ را در تاریخ ۲۵ دی معرفی کند. پیش‌بینی می‌شود که عرضه این خانواده از تاریخ ۱۰ بهمن آغاز گردد و قیمت مدل‌ها نسبت به نسل قبل حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار کمتر باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سجاد

۱۳۹۹/۹/۲۶
چرا اینجوری بود؟ ایج نبود چرا؟