خانهاخبار
آخرین بروزرسانی Adobe Flash Player عرضه شد

آخرین بروزرسانی Adobe Flash Player عرضه شد

آپدیت پایانی فلش پلیر ارائه شد.
۱۳۹۹/۹/۲۲

فرمت فلش عرضه شده توسط کمپانی Adobe به سرعت از داستان‌های انیمیشن گونه به تبلیغات مختلف در محیط وب تبدیل شد که با پایین آوردن سرعت دستگاه شما، ریسک ورود بد افزار به داخل آن‌ها را افزایش می‌داد.

فلش پلیر Adobe حدودا یک دهه است که به کار خود ادامه می‌دهد و حالا با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی (2020)، به نظر می‌رسد که به پایان عمر آن نیز نزدیک می‌شویم.

آخرین بروزرسانی فلش پلیر Adobe روز گذشته توسط این کمپانی آمریکایی عرضه شد. توضیحات مقامات Adobe در مورد این آپدیت به شرح زیر است:

امروز آخرین نسخه از فلش پلیر به صورت جهانی عرضه شد و ما قصد داریم تا ضمن ارائه آخرین آپدیت، از زحمات کلیه توسعه دهندگان و کارمندان خود در این زمینه تشکر کنیم که باعث شدند تا محتوای تولید شده در قالب فلش، در سال‌های اخیر کاملا پیشرفت کرده و به جایگاه‌های بزرگی دست پیدا کند. ما به خود افتخار می‌کنیم که محتوای فلش، باعث شد تا انیمیشن‌های جذابی به کمک آن طراحی شده، زیبایی و جلوه خاصی به برخی قسمت‌ها داده شده و از طرف دیگر، وب سایت‌های مختلف به کمک این سیستم پویا‌تر و جذاب‌تر شوند. ما به دنبال آن هستیم تا در آینده نزدیک، دریچه دیگری رو به دنیای تکنولوژی باز کنیم.

پشتیبانی از فلش پلیر از سی و یکم دسامبر توسط Adobe متوقف خواهد شد و محتوای تولید شده توسط فلش نیز از دوازدهم ژانویه بلاک می‌شود و به این ترتیب امکان اجرای آن‌ها دیگر میسر نخواهد بود. ما به تمامی کاربران پیشنهاد می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر، فلش پلیر را از روی سیستم خود حذف کرده و به این ترتیب، امنیت دستگاه خود را بالا ببرند.

image

 

برخی کاربران ممکن است ظرف هفته‌های آتی، نوتیفیکشن‌های مختلفی پیرامون حذف فلش پلیر را از سوی کمپانی Adobe روی سیستم خود مشاهده کنند.

مهندسان و مسئولان مایکروسافت نیز در تدارک طراحی و توسعه آپدیتی هستند تا Flash را از ویندوز 10 حذف نمایند و همان طور که گفته شد، فلش پلیر از دوازدهم ژانویه مصادف با بیست و سوم دی ماه به کار خود پایان می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۹/۲۳
تار نماهایی ک با فلش کار می کنند چ می شوند؟!