خانهاخبار
رندرهای خبری Galaxy A52 سامسونگ منتشر شد

رندرهای خبری Galaxy A52 سامسونگ منتشر شد

تصاویر رندر شده گلکسی اِی 52 سامسونگ روز گذشته رسانه‌ای شد.
۱۳۹۹/۹/۲۲

مسئولان سامسونگ قصد دارند تا دامنه محصولات مقرون به صرفه و مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) خود را افزایش دهند و یکی از اسمارت فون‌هایی که در آینده نزدیک به این چرخه اضافه خواهد شد، گلکسی اِی 52 نام دارد. این محصول قصد دارد تا در ادامه راه Galaxy A51 5G که در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی شد، رونمایی شود.

image

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، زبان طراحی این گوشی هوشمند دقیقا مانند نسل پیشین خواهد بود. اما محفظه مربوط به دوربین کمی بزرگ‌تر شده است و حلقه‌هایی نیز دور لنزهای دوربین قرار گرفته است. این سبک و سیاق از طراحی، تا حدودی شبیه به پرچمدارانی است که اخیرا به دنیای تکنولوژی معرفی شده‌اند. زبان طراحی اسمارت فون جدید مقرون به صرفه سامسونگ نسبت به سایر محصولاتی که در سری A قرار می‌گرفتند، به نظر می‌رسد که بهبود یافته و کامل‌تر شده است. البته تغییرات نسبت به Galaxy A51 5G آن چنان که باید و شاید زیاد نیست، اما هوشمندانه است.

image

 

ابعاد گلکسی A52 5G به صورت 8.4 × 75.1 × 159.9 میلیمتر پیش بینی شده که ضخامت بدنه آن در قسمت مربوط به محفظه دوربین یک میلیمتر بیشتر است. به این ترتیب در مقایسه با نسل پیشین، شاهد افزایش ارتفاع 1 میلیمتری، افزایش عرض 1.5 میلیمتری و کاهش ضخامت 0.3 میلیمتری هستیم. نمایشگر 6.5 اینچی آن، میزبان سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون آن است و در مرکز این صفحه نمایش، یک حفره دایره‌ای شکل (punch-hole) برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. جنس بدنه پشتی آن از پلاستیک خواهد بود و فریم آن نیز از جنس فلز انتخاب شده است. در قسمت زیرین، شاهد جک 3.5 میلیمتری هستیم که ممکن است باعث خوشحالی برخی افراد شود.

image

 

گلکسی A51 5G سامسونگ با قیمت 499 دلاری در دسترس خریداران قرار گرفت. از آن جا که شباهت‌های زیادی بین این دو محصول وجود دارد، لذا پیش بینی می‌شود که Galaxy A52 5G نیز با چنینی قیمتی روانه بازار شود. البته از آن جا که تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی این روزها دیگر چیز آن چنان جدیدی به حساب نمی‌آید، لذا ممکن است قیمت تمام شده گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید سامسونگ کمی از رقم اعلام شده پایین‌تر باشد.

با تمام این تفاسیر، تا زمان رونمایی از این اسمارت فون باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار آن خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)