خانهاخبار
ساعت شیائومی Mi Watch Lite با عمر باتری 9 روزه معرفی شد

ساعت شیائومی Mi Watch Lite با عمر باتری 9 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند جدید شیائومی نمایشگری 1.4 اینچی دارد و با پشتیبانی داخلی از GPS محصولی جذاب است که می‌تواند طرفداران برند شیائومی را هیجان‌زده کند.
۱۳۹۹/۹/۲۱

شیائومی دیروز از ساعت هوشمند جدیدی به‌نام Mi Watch Lite رونمایی کرد که مبتنی بر ردمی واچ تولید شده است. ردمی واچ ماه گذشته در چین از راه رسیده بود. ساعت جدید شیائومی نمایشگری ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسلی دارد که قادر به تنظیم خودکار روشنایی است و تراکم پیکسل آن به ۳۲۳ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد.

image

این محصول بیش از ۱۲۰ واچ فیس دارد که اطلاعات و طراحی‌های مختلفی را در اختیار کاربر می‌گذارد. می واچ لایت از قدم‌شمار خودکار برخوردار است و از ۱۱ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه می‌تواند وضعیت خواب، ضربان قلب و تنفس شما را بررسی کند. از دیگر ویژگی‌های می واچ لایت می‌توانیم به قابلیت برقراری تماس، دریافت SMS، نوتیفیکیشن‌ها، کنترل موسیقی، یابنده موبایل و گزارش آب‌وهوا اشاره کنیم.

image

شیائومی می واچ لایت همچنین برخلاف ردمی واچ GPS داخلی دارد. این دستگها از GLONASS و بارومتر هم برخوردار است. باتری این دستگاه ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا ۹ روز دوام بیاورد. به‌علاوه، حدود دو ساعت طول می‌کشد تا این ساعت را به‌طور کامل شارژ کنید.

image

می واچ لایت در سه کیس و با پنج بند رنگی به بازار می‌آید که شامل صورتی، عاجی، مشکی، آبی دریایی و زیتونی است. شیائومی هنوز قیمت و تاریخ عرضه این ساعت را اعلام نکرده ولی با توجه به قیمت ۴۵ دلاری ردمی واچ می‌توانیم منتظر قیمت جذابی برای این دستگاه باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)