خانهاخبار
فروشگاه سامسونگ تاریخ عرضه، رنگ‌ها و جزئیات دوربین گلکسی S21 را تایید کرد

فروشگاه سامسونگ تاریخ عرضه، رنگ‌ها و جزئیات دوربین گلکسی S21 را تایید کرد

بزرگ‌ترین موبایل سامسونگ در کشور هند در گفتگو با یک خبرگزاری تایید کرد که خانواده بعدی پرچمداران سری گلکسی S در چه تاریخی و با چه رنگ‌هایی به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۹/۲۱

بر اساس اطلاعاتی که از سوی بزرگ‌ترین فروشگاه موبایل سامسونگ در هند به تایید وب‌سایت Android Authority رسیده است، این غول کره‌ای سری گلکسی اس ۲۱ را در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۵ دی ماه معرفی خواهد کرد. این فروشگاه می‌گوید رزرو گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ الترا از حالا شروع شده و کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۷ دلار می‌توانند پس از رونمایی مدل دقیق موبایل خود را برای خرید انتخاب کنند.

این فروشگاه می‌گوید پرچمداران سامسونگ حدود یک هفته پس از عرضه وارد بازار هند می‌شوند. همچنین تایید شده که گلکسی اس ۲۱ در رنگ‌های خاکستری، صورتی، بنفش و سفید، گلکسی اس ۲۱ پلاس در رنگ‌های صورتی، بنفش، نقره‌ای و مشکی، و گلکسی اس ۲۱ الترا در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به بازار می‌آیند. پیش‌تر رندرها، تصاویر زنده و تیزرهای تبلیغاتی این خانواده را دیده بودیم.

فروشگاه هندی سامسونگ تایید کرده که گلکسی اس ۲۱ الترا یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دو سنسور ۱۰ مگاپیکسلی (که یکی از آن‌ها به قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز است) و یک ماژول فوکوس خودکار لیزری دارد. این منبع اطلاعاتی را در خصوص سنسور چهارم فاش نکرده اما احتمال می‌دهیم که این سنسور ۱۲ مگاپیکسلی باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)