خانهاخبار
ایلان ماسک می‌گوید پول صرفا مدخلی درون یک پایگاه داده است

ایلان ماسک می‌گوید پول صرفا مدخلی درون یک پایگاه داده است

مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس در مصاحبه‌ای پیرامون افزایش قابل توجه دارای‌های شخصی‌اش گفت پول چیزی جز یک مدخل درون پایگاه داده نیست.
۱۳۹۹/۹/۲۱

ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، که اخیرا به خاطر صعود چشمگیر قیمت سهام تسلا با افزایش قابل توجه ثروت شخصی‌اش مواجه شده، می‌گوید پول صرفا مدخلی درون یک پایگاه داده است. این مرد ۴۹ ساله حالا ۱۵۵ میلیارد دلار دارایی دارد و اظهارات جدیدی را در اجلاس مدیران عامل وال استریت ژورنال بیان کرده است.

ارزش سهام تسلا از ماه اوت تاکنون دو برابر شده و در سه هفته گذشته هم افزایشی ۵۰ درصدی را تجربه کرده است. این شرکت حالا ۶۰۰ میلیارد دلار می‌ارزد و ارزش آن ۱۰ برابر جنرال موتوز برآورد می‌شود. ماسک در مصاحبه زنده با سردبیر وال استریت ژورنال، مت موری، گفت: «پول چیست؟ [پول] صرفا مدخلی در یک پایگاه داده است.»

تسلا می‌خواهد از این درآمد قابل توجه برای توسعه پروژه‌های خود استفاده و هدف تولید ۲۰ میلیون خودروی سالانه را محقق کند. این شرکت در سال ۲۰۲۰ تنها توانسته ۵۰۰ هزار خودرو بسازد.

افزون بر این، ماسک اعلام کرد که کالیفرنیا را ترک کرده و به تگزاس می‌رود. تسلا در حال حاضر مشغول ساخت کارخانه‌ای تازه در این ایالت است و اسپیس ایکس هم دو مرکز موشکی در آن‌جا دارد. ماسک اذعان کرد که تاثیر خلیج سن فرانسیسکو بر روی کل دنیا بیش از اندازه است.

مدیرعامل تسلا گفت: «فکر می‌کنیم بخشی از اثرگذاری دره سیلیکون کاهش پیدا خواهد کرد.» او همچنین از قوانین دولتی انتقاد کرد و خواست که مسئولان از سر راه کارآفرینان کنار بروند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)