خانهاخبار
پرده‌برداری آمازون از موتورولا Moto G Stylus (2021)

پرده‌برداری آمازون از موتورولا Moto G Stylus (2021)

آمازون آگاهانه یا ناآگاهانه از جدیدیترین محصول موتورولا رونمایی کرده و برخی ویژگی‌ها را نیز ذکر کرده است.
۱۳۹۹/۹/۱۹

 

 

موتورولا در ماه آوریل Moto G Stylus را معرفی کرد و در اوایل همین ماه نیز دریافتیم که این کمپانی در حال کار بر روی جانشین آن است که نام Moto G Stylus (2021) را یدک می‌کشد. از اینکه چه زمانی از Moto G Stylus (2021) رونمایی می‌شود اطلاعات دقیقی در دست نیست اما آمازون با تعدادی از ویژگی‌های آن و همچنین تصاویر رسمی این دیوایس را در فهرست کالاهای دیجیتال خود آورده است.

image

 

Moto G Stylus (2021) همچون Moto G Stylus دارای یک نمایشگر با حفره سلفی است و در پنل پشتی یک دوربین اضافه وجود دارد که نسبت به نسخه قبلی خود مجموع لنزهای دوربین به 4 عدد می‌رسند. با توجه به اطلاعاتی که قبلاً به بیرون درز کرده بودند انتظار می‌رود لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی (عمق‌سنج و ماکرو) باشند. دوربین سلفی هم که درون حفره جای گرفته بر اساس شایعات یک سنسور 16مگاپیکسلی است.

بر اساس رندرها Moto G Stylus (2021) در کنار قاب خود اسکنر اثرانگشت خود را جای‌داده که نسخه پیشین در قاب پشتی قرارگرفته بود.

image

 

Moto G Stylus (2021) به همراه یک قلم عرضه خواهد شد که ورودی آن در پایین دیوایس سمت راست پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در سمت چپ آن تعبیه‌شده است.

طبق مشخصاتی که آمازون فهرست کرده است Moto G Stylus (2021) مجهز به اندروید 10 و رم 4 گیگابایتی خواهد بود. باتری 4000 میلی‌آمپری و پشتیبانی از شبکه 5G از دیگر فیچرهای این دیوایس هستند. شایعه‌ای که پیش‌تر انتشاریافته بود ادعا می‌کرد این دیوایس یک اسنپ‌دراگون 675 SoC، نمایشگر 6.81 اینچی FHD+ و حافظه 128 گیگابایتی در اختیار خواهد داشت.

image

 

آمازون برای Moto G Stylus (2021) برچسب قیمتی 339.95 دلاری را درنظر گرفته است اما این احتمال وجود دارد این رقم قطعی نباشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)