خانهاخبار
بازی Halo Infinite رسما در پاییز سال 2021 منتشر می‌شود

بازی Halo Infinite رسما در پاییز سال 2021 منتشر می‌شود

استودیوی توسعه‌دهنده بازی Halo Infinite در بیانیه‌ای اعلام کرد که عنوان بعدی از این مجموعه پرطرفدار در پنجره زمانی پاییز 2021 در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۹/۹/۱۹

شرکت 343 Industries رسما در پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که عنوان بعدی از فرنچایز محبوب Halo در پاییز سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. این بازی که Halo Infinite نام دارد ابتدا قرار بود در ماه نوامبر و همزمان با عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد، ولی به دلیل مشکلاتی که داشت عرضه آن در ابتدا به ماه اوت موکول شد.

حالا این عرضه به خاطر چالش‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به پاییز سال آینده منتقل شده و با توجه به تعیین پنجره زمانی سه‌ماهه این احتمال وجود دارد که Halo Infinite با یک سال تاخیر عرضه شود.

مایکروسافت اولین دموی Halo Infinite را در رویدادی در ماه ژوئیه نشان داد، اما عده زیادی به گرافیک و جلوه‌های بصری بازی ایراد گرفتند. اکنون در بیانیه 343 Industries آمده که آن‌ها سخت در تلاش‌اند تا Halo را به بهترین شکل ظاهری ممکن درآورند. جوزف استیتن، مدیر خلاقیت این استودیو می‌گوید امکان تمامی مراحل کمپین بازی همین حالا هم فراهم است، اما بهینه‌سازی‌ها، رفع باگ و تکمیل بخش مولتی‌پلیر هنوز در دست توسعه قرار دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)