خانهاخبار
ویدیوی تبلیغاتی سه عضو خانواده گلکسی S21 فاش شد

ویدیوی تبلیغاتی سه عضو خانواده گلکسی S21 فاش شد

در سه ویدیویی که برای گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا منتشر شده ماژول دوربین و طراحی کلی این محصولات را مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۹/۹/۱۹

سری گلکسی اس ۲۱ حدودا یک ماه دیگر معرفی می‌شود و با توجه به این که زمان زیادی تا تاریخ رونمایی آن باقی نمانده حالا تصاویر و ویدیوهای بیشتر و بیشتری به سطح اینترنت راه پیدا می‌کند. دیروز در خبری اولین تصویر زنده از گلکسی اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ الترا را به شما نشان دادیم. حالا می‌خواهیم ویدیوی مطبوعاتی هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۲۱ را با شما به اشتراک بگذاریم.

در ویدیوی زیر گلکسی S21 5G را به رنگ بنفش یا Phantom Violet می‌بینیم. این ویدیو نشان می‌دهد که دستگاه مذکور نمایشگری مسطح با کمترین حاشیه دارد و در بالای آن حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته است. فریم بدنه با ورود به قاب عقب به ماژول دوربین تبدیل شده تا امضای سری گلکسی اس ۲۱ باشد.

در این ماژول دوربین سه‌گانه‌ای با یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی دیده می‌شود. سامسونگ فلش LED را در سمت راست این ماژول قرار داده است. ماژول دوربین درست مثل فریم دستگاه به رنگ برنزی است ولی خود بدنه با رنگ بنفش خودنمایی می‌کند.

گلکسی اس S21 پلاس 5G تقریبا شبیه گلکسی S21 5G است و تفاوت خاصی میان آن‌ها دیده نمی‌شود. رنگ، طراحی کلی و پیکربندی دوربین هر دو دستگاه مشابه یکدیگر به نظر می‌رسد و تفاوت اصلی دو دستگاه احتمالا به اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری آن‌ها برمی‌گردد.

ولی در گلکسی S21 الترا تغییرات ظاهری ظهور پیدا می‌کنند. این تلفن هوشمند نمایشگری با لبه‌های خمیده دارد و از دوربینی چهارگانه استفاده می‌کند. در ویدیوی زیر دوربین پریسکوپی را می‌بینیم که در کنار سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی لنز اصلی قرار دارد. همچنین یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی هم قابل مشاهده است. سنسور دیگری که در این ماژول تعبیه شده سیستمی برای فوکوس خودکار لیزری را فراهم می‌کند و امسال به‌جای سنسور ToF عرضه می‌شود.

به گفته منابع آگاه، مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۵ دی برگزار و سری گلکسی S21 در آن معرفی می‌شود. عرضه این محصولات احتمالا از ۲۹ ژانویه آغاز خواهد شد. احتمال می‌رود که این خانواده ارزان‌تر از نسل قبلی باشد و این اتفاق با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا خبر خوبی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سجاد

۱۳۹۹/۹/۲۵
پولات نگه دار یدونه بخر برا ده سال داشته باش نه یدونه بخری دو سال بعد بفروشی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۹/۱۹
دیگه آرزوی داشتن گوشی‌پرچمدار رو باید به گـور ببریم?
اسمم را سنگی نگه می‌دارد،
خودم را گوری،
و یادم را نمی‌دانم...