خانهاخبار
بروزرسانی 14.2.1 برای هوم پادها عرضه شد؛ به همراه آموزش نصب

بروزرسانی 14.2.1 برای هوم پادها عرضه شد؛ به همراه آموزش نصب

اپل روز گذشته، آپدیت جدید سیستم عامل HomePod را ارائه کرد.
۱۳۹۹/۹/۱۹

ارائه بروزرسانی نرم‌افزاری دوره‌ای، باعث می‌شود تا محصولات مختلف همواره آپدیت بوده و ویژگی‌های جدیدی را نیز در اختیار کاربران قرار دهند. این موضوع برای هوم پاد؛ اسپیکر هوشمند اپل نیز صادق است. کوپرتینویی‌ها به تازگی آپدیت 14.2.1 را در اختیار کاربران این محصول قرار داده‌اند. این بروزرسانی به صورت پیش فرض، در حالت خودکار دانلود و روی دستگاه شما نصب می‌شود. اما امکان انجام دستی این آپدیت نیز وجود دارد که در این مطلب، به چگونگی انجام آن می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا، بد نیست بدانید که آپدیت 14.2.1 قابلیت جدیدی را با خود به همراه نداشته و تنها برخی ایرادات نرم‌افزاری به واسطه آن برطرف شده است. شما می‌توانید با انجام مراحل زیر، هوم پاد یا هوم پاد مینی خود را به نسخه 14.2.1 بروزرسانی کنید.

چگونه آپدیت هوم پاد را به صورت دستی انجام دهیم؟

  • ابتدا از روی آیفون یا آیپد، وارد اپلیکیشن Home شوید.
  • روی آيکون خانه در منوی بالایی ضربه بزنید.
  • از منوی باز شده Home Settings را انتخاب کنید.

image

 

  • در صفحه جدید روی Software Update ضربه بزنید.
  • سوییچ روبروی Install Updates Automatically را در وضعیت روشن قرار دهید.
  • حال اگر آپدیتی برای دستگاه شما در دسترسی بود، کافی است روی Install ضربه بزنید تا مراحل دانلود و نصب آن به این ترتیب آغاز شود.

image

 

اگر در منزل خود از چند هوم پاد استفاده می‌کنید، این آپدیت پس از دانلود شدن، روی تمامی آن‌ها نصب خواهد شد و به این ترتیب، نیازی نیست تا آن‌ها را تک به تک بروزرسانی کنید.

آیا شما هم از هوم پاد یا هوم پاد مینی؛ اسپیکر هوشمند اپل در منزل یا محل کار خود استفاده می‌کنید؟ اگر از جمله کاربران این محصول هستید، لطفا تجربیات خود از کار با آن را با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک گذاشته و موارد استفاده و کاربردهای آن در زندگی روزمره‌تان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)