خانهاخبار
اپل رسما هدفون AirPods Max را با قیمت 549 دلار معرفی کرد

اپل رسما هدفون AirPods Max را با قیمت 549 دلار معرفی کرد

هدفون رو-گوشی اپل که از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشیدیم بالاخره معرفی شد و با قابلیت‌های متنوعی در پنج رنگ از هفته آینده وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۹/۱۸

هدفون موردانتظار اپل سرانجام رسما معرفی شد. این دستگاه با اسم AirPods Max از طراحی رو-گوشی بهره می‌برد و یکپارچگی عمیقی با اکوسیستم اپل دارد. ایرپادز مکس از امروز با قیمت ۵۴۹ دلار برای سفارش در دسترس قرار می‌گیرد و عرضه آن از هفته آینده صورت خواهد پذیرفت.

ایرپادز مکس از تراشه H1 استفاده می‌کند که مجهز به صدای فضایی، قابلیت جابه‌جایی خودکار بین دستگاه‌ها و غیره است. این هدفون در پنج رنگ به بازار می‌آید و دارای یک کیس مخصوص حمل و نقل است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

image

مدت‌ها بود که شایعات مختلفی درباره AirPods Max شنیده می‌شد و اپل بالاخره امروز این دستگاه را از طریق گزارشی مطبوعاتی رونمایی کرد. ایرپادز مکس اکولایزر انطباقی دارد و از حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با ارائه حالت شفافیت اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز صدای پیرامون خود را بهتر بشنوید. ایرپادز مکس از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کند و از قابلیت Audio Sharing برخوردار است.

image

اپل می‌گوید این دستگاه را از پایین تا بالا به دقت و به گونه‌ای ساخته تا برای هر کاربر تجربه موسیقیایی بی‌نظیری را خلق کند. طراحی خاص هدبند این دستگاه اجازه می‌دهد توزیع وزن بهتر صورت بگیرد و فشار کمتری به سر کاربر وارد شود. فریم هدبند که جنسی از استیل ضدزنگ دارد استحکام بدنه را تضمین می‌کند و در عین حال انعطاف‌پذیری خاصی به وجود می‌آورد تا هر کسی با اندازه سر خاص خودش بتواند از آن استفاده کند.

image

اپل برای توجیه قیمت ۵۴۹ دلاری این هدفون ادعاهای بزرگی را مطرح کرده است. این شرکت می‌گوید ایرپادز مکس درایور پویای ۴۰ میلی‌متری دارد که توسط خود اپل ساخته شده و صدایی غنی، با بیس عمیق و اصوات میانه‌ی دقیق ارائه می‌کند. کوپرتینویی‌ها یادآور می‌شوند که صداهای فرکانس بالا هم دقیق و شفاف هستند تا تک‌تک نوت‌ها قابل شنیدن باشد.

image

اکولایزر انطباقی به ایرپادز مکس اجازه می‌دهد تا صدا را بر اساس نحوه قرارگیری هدفون روی سر کاربر تنظیم کند. این کار با اندازه‌گیری سیگنال‌های صوتی ارسالی به کاربر و اصلاح لحظه‌ای فرکانس‌های پایین و میانه صورت می‌گیرد. ایرپادز مکس همچنین مثل اپل واچ در پهلوی خود یک Digital Crown دارد که امکان کنترل حجم صدا و پخش موسیقی، شامل مکث، رد کردن، پاسخ‌گویی به تماس‌ها و فعال‌سازی سیری را فراهم می‌کند.

ایرپادز مکس می‌تواند سر کاربر را شناسایی کرده و به‌شکل هوشمند تشخیص دهد که فرد چه زمانی هدفون را روی سر می‌گذارد و چه زمانی آن را برمی‌دارد تا آهنگ را پخش یا قطع کند. عمر باتری این دستگاه تا ۲۰ ساعت است. ایرپادز مکس به جمع سایر اعضای خانواده ایرپادز می‌پیوندد که حالا دامنه قیمتی آن‌ها از ۱۵۹ دلار تا ۵۴۹ دلار گسترده شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)