خانهاخبار
چهار دستگاه از فهرست آپدیت MIUI 12 خارج شدند

چهار دستگاه از فهرست آپدیت MIUI 12 خارج شدند

شیائومی چهار دستگاهی را که پیش‌تر در فهرست دریافت‌کنندگان MIUI 12 قرار داده بود از این فهرست خارج کرد. در نتیجه MIUI 12 برای دیگر برای آن‌ها منتشر نخواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۱۹

شیائومی در اواخر آوریل امسال در بازار چین از MIUI 12 رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون بسیاری از محصولات این شرکت آپدیت بتا یا پایدار این رابط کاربری را دریافت کرده‌اند. اما حالا پس از گذشته هشت ماه اعلام شده که ردمی Y3، ردمی 7، ردمی 6 و ردمی 6A علی‌رغم اعلام قبلی به MIUI 12 به‌روز نمی‌شوند.

شیائومی حدود یک ماه پس از معارفه چینی MIUI 12، این پوسته را در مراسمی آنلاین برای بازار جهانی معرفی کرد. در پایان آن مراسم فهرست کاملی از دستگاه‌های دریافت‌کننده MIUI 12 منتشر شد. آن فهرست تقریبا شامل تمام دستگاه‌هایی بود که در دو سال اخیر از سوی این شرکت عرضه شده بودند و چهار محصول فوق را هم شامل می‌شد. ولی حالا متاسفانه اعلام شده که این دستگاه‌ها به‌خاطر ناسازگاری و مشکلات عملکردی نمی‌توانند MIUI 12 را دریافت کنند.

گفتنی است که MIUI 12 بر اساس مدل دستگاه‌ها روی گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو فرق می‌کند. همه محصولات این سه برند قابلیت‌های یکسانی ندارند و عرضه قابلیت‌ها گاها به موقعیت جغرافیایی آن‌ها بستگی پیدا می‌کند. از آن‌جایی که MIUI جزو پوسته‌های سنگین اندروید حساب می‌شود، اجرای آن به توان بیشتری نیاز دارد.

ردمی Y3، ردمی 7، ردمی 6 و ردمی 6A هم از زمان عرضه با مشکلاتی در زمینه عملکرد مواجه بوده‌اند. با این همه، شنیدن خبر پایان پشتیبانی نرم‌افزاری چنین محصولات پرطرفداری از سوی شیائومی آن هم پس از دریافت تنها یک آپدیت بزرگ اندرویدی ناراحت‌کننده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)