خانهاخبار
با تصمیم عجیب مدیران کمپانی ال جی در مورد اسمارت فون‌ها آشنا شوید

با تصمیم عجیب مدیران کمپانی ال جی در مورد اسمارت فون‌ها آشنا شوید

مسئولان این شرکت کره‌ای به تازگی تصمیمی بحث برانگیز را اتخاذ کرده‌اند.
۱۳۹۹/۹/۱۹

اگر عبارت ال جی با محصولات مقرون به صرفه خداحافظی می‌کند برای شما آشنا به نظر می‌رسد، باید بگوییم به این دلیل است که از زمان عرضه اندرود لالی پاپ تا به امروزی، این موضوع در رسانه‌های خبری بارها و بارها مطرح شده است. اما ظاهرا این بار قضیه کاملا متفاوت است. به نظر می‌رسد که مدیران کمپانی ال جی تصمیم قطعی خود را گرفته و به منظور رسیدگی بیشتر و معطوف کردن تمامی تمرکز خود بر محصولات پرچمدار، قصد دارند تا گوشی های هوشمند مقرون به صرفه را از چرخه تولید خود حذف کنند.

اگر بخواهیم صادق باشیم، مطمئنا مسئولان و طرفداران ال جی نیز شنیدن دوباره این عبارت را مضحک و مسخره می‌دانند. احتمالا به همین دلیل است که مدیران این کمپانی کره‌ای هیچ گونه اطلاع رسانی دقیق و موثقی در این باره نکرده و آن را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

چنین اخباری باعث شده است تا کمپانی ال جی معمولا در صدر اخبار دنیای تکنولوژی باقی بماند. تا به حال چندین مرتبه این خبر به صورت رسمی عنوان شده است. اما با گذشت مدت بسیار کمی، شاهد معرفی و عرضه محصولاتی با قیمت پایین از سوی کمپانی ال جی بودیم. لذا نمی‌توان به صورت قطعی روی این موضوع نظر داد و تنها گذشت زمان، چنین ادعایی را ثابت خواهد کرد.

image

 

با تمام این تفاسیر، خارج کردن محصولاتی که سود آنچنان زیادی را با خود به همراه ندارند، بهتر از معطل نگه داشتن خط تولید برای این دسته از گجت‌ها به حساب می‌آید. به این ترتیب مطمئنا توجه کاربران و خریداران به محصولات پرچمدار جلب شده و سهام شرکت نیز با افت کمتری همراه خواهد شد. البته این روند یویو گونه کمپانی ال جی مدت هاست که تکرار شده و استراتژی کره‌ای‌ها مدام در حال تغییر است.

همان طور که می‌دانید، شرکت ال جی به سمت تولید محصولاتی با نمایشگر رول شونده در حال حرکت است. این دسته از گجت‌ها، به نظر می‌رسد چیزی است که کاربران و خریداران امروزی اسمارت فون‌ها به دنبال آن هستند.

در نهایت باید بگوییم که بخش موبایل کمپانی ال جی در حال حاضر، در بهترین وضعیت عملکرد خود به سر می‌برد. اما ادامه این موفقیت به دو عامل زیر وابسته است:

  1. تولید و عرضه محصولی جذاب با قیمت مناسب
  2. سرمایه گذاری روی بازارهایی که از بازتاب خوبی برخوردار هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)