خانهاخبار
با لپتاپ فوق باریک Chuwi LarkBook آشنا شوید

با لپتاپ فوق باریک Chuwi LarkBook آشنا شوید

کمپانی Chuwi به تازگی از لپتاپی فوق باریک و پرتابل رونمایی کرده است.
۱۳۹۹/۹/۱۹

شرکت Chuwi که یک برند مطرح در کشور چین به حساب می‌آید، اخیرا لپتاپی جدید به نام لارک بوک را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است که بسیار باریک بوده و حالت پرتابل نیز خواهد داشت. نمایشگر 13.3 اینچی این محصول با رزولوشن فول اچ دی همراه است. لپتاپ لارک بوک تنها ۱ کیلو گرم وزن داشته و قیمتی استثنایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه مطلب، با Chuwi LarkBook بیشتر آشنا می‌شویم.

image

 

کیفیت ساخت

جنس بدنه لپتاپ لارک بوک از آلومینیوم و آلیاژ منیزیوم ساخته شده است. این محصول با ضخامت 11.9 میلیمتری همراه است و به این ترتیب می‌توانید آن را به راحتی در تمام کیف‌های خود جا دهید.

عملکرد پردازنده

لپ تاپ لارک بوک از پردازنده N4120 Gemini Lake اینتل بهره می‌برد که با فرکانس توربو، تا توان 2.4 گیگاهرتز فعالیت خواهد داشت. پردازنده گرافیکی آن نیز UHD 600 خواهد بود.

image

 

در مقایسه با نسل پیشین پروسسور N3350 اینتل، با افزایش بهره وری 45 درصدی در حوزه تک هسته‌ای و 90 درصدی در قسمت چند هسته‌ای روبرو هستیم. لپ تاپ لارک بوک به گونه‌ای طراحی شده است که برای خنک کردن آن، نیازی به فن نیست و به این ترتیب محصولی پیش روی کاربر قرار خواهد گرفت که در هر شرایطی، بدون هیچ گونه صدایی به کار خود ادامه می‌دهد. مصرف باتری آن نیز طبق اعلام شرکت تولید کننده فوق العاده خواهد بود.

نمایشگر و صدا

نمایشگر 13.3 اینچی لپ تاپ لارک بوک با رزوشولن فول اچ دی و پنل IPS، تجربه‌ای خوب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. چهار اسپیکر در نظر گرفته شده برای این دستگاه، از سیستم DTS استریو پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب، صدایی با کیفیت مناسب از آن پخش می‌شود.

image

 

محصول جدید کمپانی Chuwi با قیمت 399 در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد. با توجه به مشخصات اعلام شده، نظرتان در مورد این محصول چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)