خانهاخبار
خبر فوری: اپل محصولی جدید را به زودی معرفی می‌کند

خبر فوری: اپل محصولی جدید را به زودی معرفی می‌کند

کوپرتینویی‌ها در هفته جاری، یک محصول جدید را رونمایی خواهند کرد.
۱۳۹۹/۹/۱۸

از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی، زمزمه‌‌هایی مبنی بر معرفی یک محصول جدید توسط اپل در هفته جاری به گوش می‌رسد. در حالی که چندی پیش یکی از افشاگران با نام کاربری @L0vetodream مدعی شد که تا پایان سال جاری میلادی (2020) خبری از نسخه جدید اپل تی وی نخواهد بود، امروز وب سایت Apple Track به این موضوع اشاره کرد که کوپرتینویی‌ها تا پایان هفته جاری، از محصول جدید خود با نام ایرپادز استودیو رونمایی خواهند کرد.

image

 

طبق اعلام منابع موثق و متعدد که به Apple Track گزارش داده‌اند، هدفون جدید اپل با نام AirPods Studio در این هفته به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و به این ترتیب، با محصولی مرموز که تا به حال هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است، روبرو خواهیم بود.

شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون ایرپادز استودیو مدت هاست که در رسانه‌های مختلف خبری مطرح می‌شود و گزارش‌های مختلف در مورد آن، کاملا بحث برانگیز است. در حالی که برخی منابع خبری و تحلیل گران بر این باور هستند که Airpods Studio در سال 2020 معرفی خواهد شد، اما بعضی دیگر از آن‌ها معتقد هستند که این محصول با تأخیر مواجه شده و رونمایی از آن به سال آینده میلادی، یعنی سال 2021 موکول می‌شود.

شایان ذکر است که وب سایت Apple Track تا به حال خبری در مورد محصولات اپل منتشر نکرده است. لذا می‌توانیم این گزارش جدید را با کمی اغماض در نظر گیریم. البته بد نیست بدانید که آقای مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ امروز در شبکه اجتماعی توییتر، در مورد معرفی هدفون جدید اپل که به قابلیت حذف نویز مجهز است، توییتی ارسال کرده است.

اوایل سال جاری میلادی، صحبت‌هایی در مورد مجهز بودن ایرپادز استودیو به سیستم شناسایی قرارگیری آن روی گوش در رسانه‌های خبری مطرح شد که به کمک آن، موزیک در حال پخش در صورت برداشته شدن هدفون از روی گوش به صورت خودکار متوقف خواهد شد. از طرف دیگر برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که این محصول از اکولایزرهای پیشرفته‌ای بهره می‌برد. البته برخی تحلیل گران بر این باور هستند که ایرپادز استودیو در دو مدل اسپورت و پریمیوم عرضه خواهد شد که قابلیت‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در کدهای نسخه آزمایشی آي او اس 14.3، تصویری از یک هدفون جدید مشاهده شد که به نظر می‌رسد، به ایرپادز استودیو تعلق داشته باشد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)