خانهاخبار
بنچمارک سرفیس پرو 8 و سرفیس لپتاپ 4 منتشر شد

بنچمارک سرفیس پرو 8 و سرفیس لپتاپ 4 منتشر شد

روز گذشته شاهد انتشار بنچمارک دو محصول جدید مایکروسافت بودیم.
۱۳۹۹/۹/۱۸

نتایج بنچمارک، منبع خوبی برای اطلاع از مشخصات سخت افزاری محصولات جدید تولید شده توسط کمپانی‌های مختلف به حساب می‌آید. همان طور که می‌دانید، شرکت مایکروسافت در حال توسعه و کار روی دو گجت جدید با نام سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 است. روز گذشته، نتایج بنچمارک این دو محصول در Geekbench رویت شد.

یکی از این دستگاه‌ها، با کد نام OEMWY همراه است و طبق تصویر بنچمارک که در این قسمت آن را مشاهده خواهید کرد، به نسل یازدهم پردازنده اینتل با نام Tiger Lake (مدل i7-1185G7) مجهز شده است.

image

 

تراشه تایگر لیک اینتل به پردازنده گرافیکی جدید و بهبود یافته Xe مجهز شده است و به این ترتیب، شاهد بهبود عملیات پردازش نسبت به محصول نسل قبل، یعنی Ice Lake هستیم.

محصول دیگری که با نام Renoir از آن یاد می‌شود، با پردازنده AMD همراه است. تصویر بنچمارک آن که  به احتمال زیاد متعلق به سرفیس لپ تاپ 4 است را در این قسمت مشاهده خواهیم کرد.

image

 

این دستگاه با کد نام OEMGR OEMGR Product Name DV همراه است و طبق اطلاعات منتشر شده، از تراشه Ryzen 7 3780U کمپانی AMD بهره می‌برد. نام Renoir، این موضوع را در اذهان کاربران یادآور می‌شود که این محصول از تراشه AMD Renoir استفاده می‌کند. اما عملا این طور نیست.

سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 مطمئنا دستگاه‌های قدرتمندی خواهند بود که در نیمه دوم سال آینده میلادی (2021) توسط کمپانی مایکروسافت به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. در حال حاضر، تنها گزینه‌ای که در مورد آن‌ها مشخص شده است، بهبود پردازنده و آپگرید شدن آنها است. اما مطمئنا تا موعد رونمایی رسمی از آن‌ها، شاهد درز اطلاعات بیشتری از این دو محصول خواهیم بود. پس همواره با رسانه جی اس ام در ارتباط باشید تا در جریان آخرین اخبار از دنیای تکنولوژی و محصولات معرفی شده توسط تمامی کمپانی‌های فعال در این حوزه قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)