خانهاخبار
تصویر رنگ جدیدی از گلکسی بادز پرو لو رفت

تصویر رنگ جدیدی از گلکسی بادز پرو لو رفت

ایرباد بی‌سیم بعدی سامسونگ احتمالا در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس 21 معرفی می‌شود و حالا در گزارشی تازه رنگ جدید آن را می‌بینیم.
۱۳۹۹/۹/۱۸

سامسونگ می‌خواهد سری ایربادهای بی‌سیم خود را با عضو جدیدی به نام گلکسی بادز پرو به‌روز کند. این دستگاه چند وقتی است که در شایعات حضور یافته و چند روز پیش اولین رندر آن را دیدیم. حالا همان افشاگر رندر رنگ دیگری از گلکسی بادز پرو را منتشر کرده است.

در رندر جدید این دستگاه محصولی به رنگ نقره‌ای را می‌بینیم که با اسم Phantom Silver معرفی شده است. افشاگر معروف، ایوان بلس، می‌گوید این ایرباد در ماه ژانویه ۲۰۲۱ همزمان با رونمایی از سری گلکسی اس ۲۱ معرفی می‌شود. طبق انتظار، سامسونگ امسال پرچمداران جدید سری گلکسی اس را زودتر معرفی می‌کند. حالا ما می‌دانیم که گلکسی بادز پرو حداقل در دو رنگ Phantom Silver و بنفش یا Phantom Violet به بازار می‌آید.

گلکسی بادز پرو در ظاهر تغییرات کمی نسبت به گلکسی بادز و گلکسی بادر پلاس داشته است. با این حال، کیس شارژر آن دقیقا همان کیس شارژر گلکسی بادز لایو است. گلکسی بادز پرو احتمالا از صدای بهتر، حذف نویز فعال (ANC) و حالت صدای پیرامونی بهینه‌تری بهره می‌برد. این محصول با ترکیب طراحی تو-گوشی و ANC می‌تواند نوع بهتری از قابلیت حذف نویز را نسبت به بادز لایو در اختیار کاربران قرار دهد.

در گزارش‌های قبلی آمده بود که ظرفیت باتری کیس شارژر گلکسی بادز پرو ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعت است. این ایرباد احتمالا از بلوتوث ۵.۰، کنترل‌های لمسی و AAC بهره می‌برد. همچنین انتظار داریم که قابلیت‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم را روی آن ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)