خانهاخبار
سخت افزار جدید اپل برای کریسمس

سخت افزار جدید اپل برای کریسمس

ظاهرا اپل تصمیم دارد برای کریسمس کاربران را شگفت زده کند و از یک سخت افزار جدید رونمایی کند
۱۳۹۹/۹/۱۸

اپل سخت‌افزارهای زیادی را پاییز امسال رونمایی کرد از جمله چهار آیفون، مک بوک‌های مجهز به پردازنده‌ی ام وان، اپل واچ، آیپد و لوازم جانبی متنوع دیگر. افشاگر معروف یعنی L0vetodream فاش ساخته که اپل تصمیم دارد برای کریسمس سخت‌افزار جدیدی را معرفی و روانه‌ی بازار کند که به تازگی توسط رسانه‌ی مک‌رومر تایید شده است.

او در اکانت توییتری خود نوشته 

هدیه‌ی زمستانی برای کریسمس از طرف اپل (زمستان ویژه، مناسب برای زمستان)

توییت این افشاگر اطلاعات زیادی را درباره‌ی این محصول به ما نمی‌دهد، فقط عنوان می‌کند که برای زمستان خوب است. اکنون مک‌ رومر متوجه شده که اپل به ارائه دهندگان خدمات AppleCare اطلاع داده که تغییرات مربوط به این خدمات روز سه‌شنبه ۸ دسامبر در ساعت ۵.۳۰ صبح صورت می‌گیرد. به طور معمول چنین تغییراتی قبل از معرفی محصولات اتفاق می‌افتد. البته بعید به نظر می‌رسد که رویداد دیگری در کار باشد  چراکه کوپرتینویی‌ها در سپتامبر، اکتبر و نوامبر رویدادهایی برگزار کرده‌اند و معمولا نیز برای محصولات جزیی و کوچک رویدادی جداگانه برگزار نمی‌کنند.

image

در مورد اینکه این محصول چه چیزی می‌تواند باشد حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد از جمله ایرتگ و هدفون‌های روگوشی با برند اپل که مدت‌هاست شایعات مربوط به آن وجود دارد. البته هیچ کدام از این محصولات مربوط به زمستان نیستند و ممکن است محصول مورد نظر چیز دیگری باشد. باید تا هفته‌ی دیگر منتظر ماند و دید که اپل چه خواب‌هایی برای کاربران دیده است.

ما در جی‌اس‌ام اخبار معرفی محصول جدید اپل را برای شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)