خانهاخبار
سامسونگ در حال کار روی سنسور 600 مگاپیکسلی است

سامسونگ در حال کار روی سنسور 600 مگاپیکسلی است

بر اساس گزارش افشاگر معروف توئیتری، سامسونگ مشغول تولید سنسوری با رزولوشن 600 مگاپیکسلی است که می‌خواهد مشکل زوم و افت کیفیت را حل کند.
۱۳۹۹/۹/۱۷

بر اساس اعلام افشاگر معروف اخبار سامسونگ، آیس یونیورس، که ظاهرا دسترسی‌های خوبی به امور داخلی این شرکت دارد، کره‌ای‌ها مشغول کار روی سنسوری ۶۰۰ مگاپیکسلی هستند. او برای اثبات ادعای خود صفحه‌ای از یک سند یا فایل ارائه داخلی سامسونگ را منتشر کرده است. در نتیجه، با تقریب خوبی می‌توانیم به این ادعا اطمینان کنیم.

در این سند گفته شده که با توجه به فراگیری فیلم‌برداری 4K و 8K، سامسونگ می‌خواهد به سمت استفاده از سنسورهای بزرگ‌تر برود و با این کار بدون از دست دادن قابل توجه کیفیت امکان دستیابی به زوم بیشتر را فراهم کند.

با این حال، سنسور ایزوسل ۶۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ به این زودی‌ها وارد بازار نمی‌شود چون این شرکت ابتدا باید مشکل بیرون‌زدگی دوربین را حل کند. سنسوری با اندازه ۱/۰.۵۷ اینچی حدود ۱۲ درصد از قاب عقب را تسخیر کرده و ۲۲ میلی‌متر بیرون‌زدگی خواهد داشت. فراموش نکنید که وقتی از سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی حرف می‌زنیم داریم به اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتری اشاره می‌کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)