خانهاخبار
گزارش‌هایی از عملکرد ناامیدکننده باتری آیفون 12 پرو به‌دست‌آمده

گزارش‌هایی از عملکرد ناامیدکننده باتری آیفون 12 پرو به‌دست‌آمده

در یکی از تالارهای گفتگو اپل کاربران یکی پس از دیگری مصرف غیرمعمول باتری آیفون 12 پرو را به بحث گذاشته‌اند.
۱۳۹۹/۹/۱۷

 

 

image

 

 

مدتی است که فروش آیفون 12 پرو آغازشده است. تعدادی از کاربران پرچم‌دار اپل ادعا می‌کنند دیوایس‌های جدید آنان با مسائلی ازجمله عمر بسیار کوتاه باتری دست و پنجه نرم می‌کنند این در حالی است که این افراد می‌گویند گوشی در حالت آماده‌به‌کار چنین کاهش انرژی‌ای از باتری دیوایس خود را تجربه می‌کنند. اپل بر بهبود عملکرد سخت‌افزار و نرم‌افزار خود بسیار شهره است و یکی از این عوامل عمر شگفت‌انگیز باتری هنگام آماده به کار بودن است.

اولین کاربری که این ادعا را در تالار گفتگوی اپل منتشر کرد با نام کاربری Master26A می‌گوید بااینکه نمایشگر آیفون 12 پرو جدید وی بیشتر اوقات خاموش است عمر باتری بسیار کوتاه‌ است.این کاربر می‌افزاید که 5G را هم که تأثیر بسیار زیادی بر باتری اسمارتفون داشته غیرفعال کرده است. اما این گزینه هم تغییری در روند کاهش شدید عمر باتری ایجاد نکرده است.

پس‌ازاین دیگر کاربران آیفون 12 پرو که ادعا می‌کنند به‌تازگی دیوایس خود را خریداری کرده‌اند همین مشکل را اعلام کرده‌اند. بسیاری از کاربران نیز با مقایسه نمودار مصرفی باتری دیوایس خود درحالی‌که نمایشگر گوشی روشن و خاموش بوده است تصاویری را به اشتراک گذاشته‌اند. بااینکه ظاهراً نمایشگر برای چند ساعت خاموش است اما روند سریع کاهش انرژی باتری ادامه پیدا می‌کند.

اپل از باتری کوچک‌تری برای آیفون 12 پرو و حتی آیفون 12 پرو مکس در مقایسه با آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس استفاده کرده است. باتری کوچک‌تر همراه با ارتباط 5G بسیار گرسنه‌تر. بااین‌همه گویا این مشکل برای تمامی دارندگان آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس روی نداده است چراکه شاهد این شکایات دریکی از تالارهای گفتگو توسط تعدادی از کاربران بوده‌ایم.

همچنان منتظر تائید اپل برای این مشکل هستیم. این‌گونه می‌توان گفت که بسیاری از کاربران جدیدترین دیوایس‌های آیفون با مشکلات بحرانی مواجه هستند و احتمالاً این مشکل با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری در آینده برطرف خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)